Missä vika? Edellisellä keralla vaihdettiin virtalukkon pohja ja ongelma poistui. Nyt vika on seuraavanlainen. Kestää ajaa n. 20km jonka jälkeen ei kuumana käynnisty. Kipinä on hukassa ja bensapumppu ei lähde pyörimään. Koneen jäähdytyä n. 1-4h riipuen millä päällä kone on lähtee moottori normaalisti käymään. Moottorin lämettyä taas normaali lämpöön ongelma toistuu. Minulle on veikattu monenlaisia eri vaihtoehtoja puolan DCI ohjaus eli pääte transistori sitä ei vaan saa erillisenä vaan ainoastaan puolan mukana ja hinta 266 euroa. Uusin vaihtoehto on ohjaus paineen säädin joka lämettessään ei tunnista oikeaa moottorin lämpöä vaan sitten jäähtyessään lähtee uudelleen mukaan alusta hinta 420 euroa. Ostettu jo uusi virtalukkon pohja, bensapumppu ja ongelma on edelleen sama. Arpomalla tulee kallista korjausta tekisi mieli jo saksan mosse viedä kuusankoskelle. Näyttää vanhimiten tosi vika altis peli. Ajatelin itselleni Audista vanhuuden turvaa mutta ei ole kuitenkaan mersun veroinen peli kun ei ole varaa taas ostaa uutta. Eikä eläke ukkon varat riittä jatkuvaa korjailuun eikä hermot. Sitten vielä meni taas ohjaustehostajan pumppu jo kolmas vuoden sisällä tosi käytettyjä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kuumana ei lähde käymään
Collapse
X
-
PekkaAvainsanat: Ei mitään
-
Enää ei tarvitse arvailla. Vaihda virranjakajastasi Hall-anturi ja pääset vaivasta eroon. Kyseinen anturi ohjaa sytkäyksikköä ja bensarelettä.
Honeywellin anturi menee "heittämällä". Luvassa saattaa olla pientä askartelua.
http://www.vpv-motorracing.com/
http://www.vpv-motorracing.com/kuvat/pikkuhall.jpg
Honeywell 2AV54 Hall-anturi 29.00 €
PS. oliko määränjakajastani apua? saapuiko edes koskaan perille?
Comment