Kukahan osisi neuvoa mistä kannattaa lähteä kyselemään pitävämpää kytkintä tuohon mun rysään, käykä jokin esim s4:n ktkin suoraan..??
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mistä kytkin -97 2.8:n
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Ktkinlevy on saman halkaisijainen ja spoorit on samat, mut S4 on jousitettu ja 2.8 jousittamaton (veikkaan 2.8 v6 30v passat kokemuksella).
Vauhtipyörä ja asetelma on erilaisia, eikä S4 asetelma käyne heittämällä 2.8 vauhtipyörään (2.8 vauhtipyörässä asetelman kiinnityspinta on samassa tasossa ku kitkapinta, S4 kiinnityspinta on korkeammalla ku kitkapinta, myös tapit tais olla erilailla)
Vauhtipyörä/kytkinlevy/asetelma -mysteerion pystynee 2.8 laittamaan S4:stä, jos laittaa samalla spacerin (alumiininen jatkopala) moottorin ja vaihteiston väliin. Painelaakerin toimivuuteen en ota kantaa.
Itellä on muuten 2.8 v6 30v passatin vauhtipyörä/kytkinlevy/asetelma ja motissa on tehoa noin 280hv...
-
ok...eli kikkailuks menee...mites sitten kun tossa mun rysässä on se 2-massa vauhtipyörä ja oon jo nähny painajaisia että se laukee (n.1000euroa) kun kytkimessä tuntuu tällähetkellä olevan lamellit aikalaila viimesillään (pitää kyllä vielä) mutta voiko se rikkoa/kuluttaa vauhipyörän tms...?
Ihanan kallista tuo kykimen kans temppuilu kun kysyin huoltohintoja niin sanovat et pyöreesti pari tuha euroa jos vauhtipyörä on paskana, mut eikö vauhtipyörän pitäs olla ehjä jos ei puista tms...on kuulemma akileen kantapää noissa pannuissa...näin sanovat ww-huollossa...
Comment
-
Comment