Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

mikä on ku audi nykii?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    mikä on ku audi nykii?

    itelläni on audi a4 1.8 turbo quattro kesällä lastutettu! nyt rupee nykimään tossa juuri 3000 kierroksen jälkeen juuri ku turbo tulee mukaan auto vaikuttaa myös silloin et se kävisi vain kolmella pytyllä..jos ajaa rauhallisesti ja lähtee tasaisella kiihdytyksellä eteenpäin auto toimii hyvin..mut välillä se nykäsee sit yhtäkkiä ja jos lyö kaasun pohjaan niin ahot kyllä nousee niinku pitää mut auto rupee käymään vaan kolmella pytyllä

  • #2
    search......
    eikös 1,8t ollu näitä puola vikoja......

    Comment


    • #3
      Joo niillä puolilla on sitte 5v.takuu ainaki b6 mallissa,niin penniäkään niistä ei kannata maksaa jos se ny o vikana.Samat oireet oli mullaki pari viikkoo sitte ja puolahan se oli menny 4.pytystä.

      Comment


        #4
        Joo aiemmassa autossa (1.8T A3) vaihdettiin vuoden välein puolat, mut joka kerta vika ilmesty niin et samantien sytty moottorivalo ja sen huomas kyl ajossaki tosi voimakkaasti..

        Mutta...Entäs nyt..Jotenki tuntuu et tää nykyinen nykii (tosin hyvin vähän, mut niin et oon alkanu kiinnittää siihen huomioo) tällä kertaa aika pienil kierroksil ja eniten just rauhallises ajos kun "normaalisti" vaihtaa vaihteita suurempaan niin alussa on huomattavissa tää reaktio..Kierrokset ehkä reilu 2000 ja siitä vähän ylöspäin..Kovassa menossa sitä ei ainakaan ehdi huomata tai sit se ei tee sitä..
        Voihan se olla et se on vaan ero turbon ja kutoskoneen välil, mihin en oo ihan viel tottunu, enhän mä näist mitään ymmärrä, mut onneks on vielä takuuta jäljellä ni täytyy mennä näyttää huoltoon et huomaako ne sen saman..
        Mut onks muilla ollu vastaavaa ongelmaa?

        Comment


          #5
          Voisko olla vikaa jossain ilmamääräsysteemissä?Oon kuullu et ne olis vähän tyyppivikana Vag:in autois..Onko jollain tietoa?Täytyy mennä katsomaan löytyykö haulla vanhempia juttuja..

          Comment


            #6
            MAF:i menee luultavasti vaihtoon. Vag-comilla voi logata käyrät, jos olisi niinkin iso vajoaminen, että näkyisi käyrissäkin.

            Comment

            Working...
            X