Tervehdys kertokaapa viisaammat mistä vois johtua... vaihdoin 2.6 koneen tilalle 2.8 satkun keulalta, ei ollut ihan heittämällä juttu mut menee suht nätisti kumminkin. Tilanne nyt, samalla kun kone vaihtui tuli käyteltyä puhdistus aineet koneesta läpi eli öljyjen seassa ei pitäs olla mitään... Toimi reilun viikon hyvin ja nyt kun menin pesemään auton (en edes konetta) rupes öljyn paine valot kiukkuumaan.
Pienillä kierroksilla polttaa valoa, hieman kun antaa kierroksi öljyn valo sammuu, mut rupee palamaan piippauksen kera jossain 3100 kierroksen tienoilla. Molemmat öljyn anturit vaihdoin ei avittanut tilanteeseen. Kone käy nätisti ei rallattele vaikka varottelee mittari. Ilman anturia starttasin jolloin tulee kunnolla öljyä anturin reijästä. Seuraavaksi on tarkoitus asentaa anturin tilalle mittari et todellisuuden näkee, kunhan jostain saan vaan sopivan sovitteen et saan anturin kiinni.
Tuleeko kellekkään mitään muuta mieleen mistä vois johtua ja miksi ihmeessä se sen 3100 kierroksen kohdilla ilmottelee uudestaan tosta paineesta....
Pienillä kierroksilla polttaa valoa, hieman kun antaa kierroksi öljyn valo sammuu, mut rupee palamaan piippauksen kera jossain 3100 kierroksen tienoilla. Molemmat öljyn anturit vaihdoin ei avittanut tilanteeseen. Kone käy nätisti ei rallattele vaikka varottelee mittari. Ilman anturia starttasin jolloin tulee kunnolla öljyä anturin reijästä. Seuraavaksi on tarkoitus asentaa anturin tilalle mittari et todellisuuden näkee, kunhan jostain saan vaan sopivan sovitteen et saan anturin kiinni.
Tuleeko kellekkään mitään muuta mieleen mistä vois johtua ja miksi ihmeessä se sen 3100 kierroksen kohdilla ilmottelee uudestaan tosta paineesta....
Comment