Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

7A

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 7A

audi coupe 2.3 20v quattro
    Kertokaas nyt asentajat et paljon on co2 tunnistimen ohmimäärät..olisin hyvin kiitollinen tiedosta! ja myös et onko jollain ollut kylmänä auto nypyttää eikä meinaa vastata kaasuun mut lämpimänä ei ongelmia..

Mulla on kylmänä ollu oikeestaan koko ajan sellanen et hiukan nypyttää/veto aaltoilee pintakaasulla pienillä kierroksilla. Reippaammin kaasua painamalla korjaantuu. Täyskaasulla toimii aina. Ensimmäisen kilsan aikana jo melkein korjaantuu toi mulla. Voi tosin johtua mulla myös tulpanjohdoista koska niissä oli vuosileimana 87. No tänään tuli johdot ja huomenna osaa sanoa vaikuttiko.

Comment

Markku, mihin tuota vastuarvoa tarviit? Anturin kunnon kun saa mielestäni helpoiten selville mittaamalla sen antaman jännitten vaihtelunopeutta tyhjäkäynnillä. Mitä hitaampi sitä huonompi, 1-2 Hz on jo hidas.

Comment

Tartten sen ohmimäärän koska, siin tunnistimessa on säätöpotikka josta voi säätä vastusten arvon..ja yks helkkarin insinööri meni ruuvaamaan sitä ja nyt en tiedä paljonko vakiona pitäs olla vastukset..ilmottele kankerous et korjaantuko vika johtojen vaihdolla.

Comment

mikä on co2 tunnistin?
          Ilmeisesti nyt ei puhuta lambda-anturista, joka sijaitsee pakoputkessa?

Comment

Working...
          X