Olisi kiikarissa Audi ja turbokone siis käynyt myyjällä kerran lämpinä. Kun lämmöt nousseet, auto sammutettu ja hinattu huoltoon jossa vaihdettu vesipumppu. Autolla ajettu noin 140tkm, Suomiauto.
Onko vesipumppu viat yleisiä/uskottavia näissä koneissa ja mitä mahdollisia riskejä ostamiseen voisi liittyä? Autolla ei kuulemma ollut ajettu lämpöjen noustua joten tuskin on kansipahvi vaurioitunut, mutta onko tuossa koneessa jotain herkkää joka olisi voinut vaurioitua ja voisiko teknisestä kunnosta jotenkin varmistua ennen mahdollista kaupantekoa? Esim. puristus ja päästömittauksella kai näkee vuotaako kannesta...? Auto käy ja toimii kyllä kuin kello, selvästi todella hyvin pidetty yksilö.
Onko vesipumppu viat yleisiä/uskottavia näissä koneissa ja mitä mahdollisia riskejä ostamiseen voisi liittyä? Autolla ei kuulemma ollut ajettu lämpöjen noustua joten tuskin on kansipahvi vaurioitunut, mutta onko tuossa koneessa jotain herkkää joka olisi voinut vaurioitua ja voisiko teknisestä kunnosta jotenkin varmistua ennen mahdollista kaupantekoa? Esim. puristus ja päästömittauksella kai näkee vuotaako kannesta...? Auto käy ja toimii kyllä kuin kello, selvästi todella hyvin pidetty yksilö.
Comment