Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Urs4 - automaatti kenkkuilee

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Control Module Part Number: 4A0 927 156 A
    Omassani "Control Module Part Number: 4A0 927 156 L "

    Jotenkin jäänyt sellainen muistikuva, että tuo sun poksi olisi AAH koneiseen tomaattiin (L=aina AAN ja A=AAH)?

    Nyt kun joku vois tarkistaa albumista kun mulla ei nyt tässä koneella ole käytettävissä.

    Motronic on sama kuin manuaalissa, mutta vakio softa on erilainen.

    Comment


      #32
      On kunnollinen virisoftakin erilainen.

      Automaatin softassa on jänniä ominaisuuksia, kuten kierosten pitäminen ylhäällä aina kun auto liikkuu ja tyhjäkäynti tasaantuu alemmas vasta kun auto pysähtyy. Oletettavasti askin öljypumpulle vähän jengaa?

      Comment


        #33
        Kappas...Albumista ei löydy A versiota ollenkaan. AANissa on aina todellakin L. What the f...? Viikonloppuna katson tarkemmin ja vertaan kaverin autoon (92 AAN automaatti myös). Mikähän tuo software code PMC 0 mahtaa olla? Siinä pitäisi olla auton koodi

        Porkkis: mitä tarkoitat jengoilla?

        Comment


          #34
          Löytyy, löytyy. Korvattu L:llä. Pitää vaan osata käyttää :)

          Ihan oikea vempele siis on.

          Comment


            #35
            No jo ihmettelin, kun Audin Repair Manual sanoi myös A:n olevan, mutta siitä ei saanut selville oliko AANissa vai vain AAHssa. Jälkimmäisessä ainakin 9/92 asti. Käyttivät ilmeisesti samaa boxia siihen saakka.

            Comment


            • #36
              Uhh, no onneksi oikea vempain kyseessä... eipä mene pakka sen tautta enempää sekaisin :) eli A<-->L

              Jatkoiko tuo AAH sitten tuosta 9/92 pelkästään A:ana?

              Comment


                #37
                Siihen tuli B joka korvattiin M:llä ja sitten vielä AC...

                EDIT: noissa vanhemmissa boxeissa on integroituna solenoidien releet. Uudemmissa 96--> ne on korvattu jollain transistoreilla. Releiden toimintaa voisi yrittää kuulla boksista. Ainakin mulla boksi naksuu kun luen sitä vag comilla.

                Comment


                  #38
                  Nyt tuntuu että menee vaikeeksi: sain vag comin kaapelin lainaksi kaverilta joka on saanut sen herr Rossilta henk.koht joku 10 v sitten. No, arvatkaas onnistuuko tuo Artin trikki tällä härvelillä? "Please, register your vag com"... Eli en pääse käsiksi mihinkään Advanced toimintoihin, enkä saa 000 groupia toimiin. Fault codes ja measurement blocks toimii hyvin.

                  Katotaan mitä saan vloppuna aikaiseksi.

                  Comment


                    #39
                    No niin, tulihan testattua erilaisia juttuja.

                    1) Vaihdettiin laatikon ohjausboxi toiseen, varmasti toimivaan (oli mallia L). Motronic oli sama, lastutettu versio. Tuntui toimivan pehmeämmin koko laite, mutta silti hikkasi kerran. Laatikko ei varmaan ollut yhtä kuuma kuin pidemmän ajon jäljiltä, joten tämä päätettiin vielä testata pidemmän matkan puitteissa.

                    2) Motronic vaihettiin alkuperäiseen, lastuttamattomaan. Myös orkkis ohjausboxi (mallia A) sisään. Huomattiin muuten, että joku oli kirjoittanut boxiin mustalla tussilla ison A:n. Oliskohan jo edellisessä elämässä ollut ongelmia täällä? Ajoin sitten Hyvinkäältä Lahteen ja tuntui menevän ilman mitään ongelmia, kunnes tulin risteykseen. Vaihtoi nätisti alaspäin ja kun sitten kiihdytin rauhallisesti alkoi hyppimään. P...kele!

                    Myös sellainen huomio tuli, että ensimmäiseen hyppiseen asti vaihtokohdat olivat ns. normaalit. Sen jälkeen vaihtaa ylhäällä, kuin sport-modessa.

                    Muuten, lastutettu versio vie 100km/h ajossa yli litran vähemmän bensaa. Uskomaton juttu!

                    Jatkan vielä toisen kontrolliboxin pidemmällä testillä ja 27.päivä varattu aika Powermaticille.

                    Comment

                    Working...
                    X