Moi,
tänään olin ajanut tunnin motarilla reippaalla vauhdilla kun yhtäkkiä tomaatti heitti hetkeksi 3:lle ja sitten takaisin 4:lle ja niin edelleen. Pysäytin ja sammutin, mutta sama jatkui kun vauhti nousi 120 paremmalle puolelle. Ajoin hiljaa 10km suoraan Volkkarin pikahuoltoon, jossa vaihtoivat tomaatin öljyt 4 tuntia myöhemmin (ei ollut suodatinta eikä tiivisteitä, kannattaako vaihtaa uudelleen niiden kanssa?). Öljyt olivat n 60,000 vanhat. Takaisin Lahteen ajelin hiljalleen 80-100 eikä mitään häikkää.
- ensimmäinen kerta kun tekee tuollaista. Toiminut hienosti.
- joskun huomannut, että vaihtokohdat vaihtelevat.
- kaikki muut vaihteet toimivat moitteetta, myös täyskaasulla ja -ahdoilla (1.2 abs)
- ei virhekoodeja, poislukien G28 (taisivat ottaa kun auto sammuksissa)
Mikähän mahtaisi olla ja mitä kannattaisi tehdä? Mistä saisi lisää tietoa automaatin sielunelämästä? Toivon nyt, että öljyvaihto auttoi mutta jotenkin epäilen :-( Onhan se sentään Urs4...
tänään olin ajanut tunnin motarilla reippaalla vauhdilla kun yhtäkkiä tomaatti heitti hetkeksi 3:lle ja sitten takaisin 4:lle ja niin edelleen. Pysäytin ja sammutin, mutta sama jatkui kun vauhti nousi 120 paremmalle puolelle. Ajoin hiljaa 10km suoraan Volkkarin pikahuoltoon, jossa vaihtoivat tomaatin öljyt 4 tuntia myöhemmin (ei ollut suodatinta eikä tiivisteitä, kannattaako vaihtaa uudelleen niiden kanssa?). Öljyt olivat n 60,000 vanhat. Takaisin Lahteen ajelin hiljalleen 80-100 eikä mitään häikkää.
- ensimmäinen kerta kun tekee tuollaista. Toiminut hienosti.
- joskun huomannut, että vaihtokohdat vaihtelevat.
- kaikki muut vaihteet toimivat moitteetta, myös täyskaasulla ja -ahdoilla (1.2 abs)
- ei virhekoodeja, poislukien G28 (taisivat ottaa kun auto sammuksissa)
Mikähän mahtaisi olla ja mitä kannattaisi tehdä? Mistä saisi lisää tietoa automaatin sielunelämästä? Toivon nyt, että öljyvaihto auttoi mutta jotenkin epäilen :-( Onhan se sentään Urs4...
Comment