Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S6 Avant -96 lopetti käynnistymisen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    S6 Avant -96 lopetti käynnistymisen

    Oli nokkapelti raollaan - poika avasi sen - rupes hälytin huutamaan - jäi nokkapelti auki - eikä siis hälytys lähtenyt pois avaimella mutta ovet aukesivat - otti akun maajohdon irti.

    Tämän jälkeen starttaa kyllä muttei edes hörähdä.

    VAG COM ei löydä ECUa - ECUn yhteen napaan tulee virta kun virta on päällä. Benspumppu pyörii hyppylangalla relekotelosta muttei muuten.
    Oisko IMMO seonnu vai mikäköhän muu vois olla

    että tämmönen tapaus !!!!

  • #2
    Olisko ajonestossa (jos sellainen on) vikaa, koska hälytyskään ei sammunut ?
    Vikakoodit vois kertoa jotain.

    Comment


      #3
      Hälytys ei tietenkään sammunu, koska konepelti oli vielä auki. Siksi poika otti sen kaapelin irti, kun ei hätäpäissään keksiny muutakaan keinoa hälytyksen sammuttamiseksi.

      Comment


      • #4
        Hälytyksen kyllä pitäis sammua avaimella, ainakin mun systeemissä.
        Nyt kun avasin silmät niin lukihan tossa, että ECUun ei VAG-COM saa yhteyttä.
        Voisko olla niin, että akkukenkää paniikissa irrotettaessa on päässyt vähän räpsähtämään ja ECU mennyt rikki. Onko ECUun saanut ennen yhteyden? Saako muihin moduleihin yhteyttä?
        Sulakkeet tarkistettu?
        Valohoitona vois koittaa pitää akkua irti yli puoli tuntia, että vikakoodit nollautuu.

        Comment


        • #5
          ECU:n nollaamiseen esim. ilmamäärämittarin vaihdon yhteydessä suositellaan jopa yön yli virran irtipitoa. Näin itse tein kesällä maffia vaihtaessani. Ensimmäiset muutama kymmenen kilometriä maffi "haki itseään", kunnes oppi tavoille.

          Comment

          Working...
          X