Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Rutinaa käännöksissä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Rutinaa käännöksissä

Huomenta

Mullon 97 vm. audi A6 2.5 TDI 475000 ajettu (kohta sisäänajettu siis)

Mikähän ongelma siellä on, kun parkkiruudusta lähdettäessä rutisee ja paukkuu (jossain eturenkaiden seutuvilla). Jos ajaisi ympyrää, niin joku saattaisi luulla että sarjatuliaseella ammutaan. ;D Ei ole väliä kääntääkö oikealle vai vasemmalle. Sama meteli sieltä kuuluu. Kun nostaa jalan kaasulta, niin ei kuulu mitään.
    Viimeksi muokannut 4UD1; 24.9.2012, 14:58.

Kovasti paljon kuulostaa vetonivelten loppumiselta.

Comment

Onko siinä isokin remontti mahdollisesti edessä (kysyy vain 1 starttimoottorin autoon vaihtanut)?

Comment

Ei ole iso remontti.

Comment

Ok. kiitokset näistä. pitää alkaa kattelemaan mitä sille tekis. ei ainakaan tarvi hakea vikaa niin kauaa, kun tietää mistä kenkä puristaa.

Comment

Napapultti voi (ja tulee ollakin) olla tiukka. Nivel maksaa aina 250 euroon asti vähän laadusta riippuen. Nivelen ollessa irti vaihtanee myös laakerin, jos ei ole vaihdettu aikasemmin. Osaava paja tekee koko homman tunnissa, joten itse maksaisin tuosta pajalle mielummin kuin itse alkaisi väsäämään. Ellei toki ole työkaluja ja kunnon paikkaa niin tekeehän se itsekkin nopsaan. Mutta jos paja ottaa sen 50-60 euroa niin en jaksa stressata itse.. :)

Comment

Aikoinaan mondeosta katkesi etujousesta 10cm pätkä. Sai myös aikaan rutinaa kääntäessä.

Comment

Jos se napsuu paljokin, niin suht nopeasti kannattaa se vaihtaa, ettei käy kuten meikän edellisessä GOlffissa.
                Eli nivel naputti jonkun verran, mutta nappas kunnolla kiinni, kun lankomies oli saanut sen nimiinsä just laitettua. Ei se mulla oireillu yhtään, eikä pitänyt ääntä. Oli vissiin paukauttanut ratin käsille aika lujaa maantiellä.

Comment

Alkaa olemaan viimeisillään nivelet. Ajeltiin pudasjärveltä lauantai-iltana ja rutinaa kuului jo suoraan ajettaessakin. Välillä veti oikealle, siten että sai rattia pidellä, mutta ouluun päästiin. Tarviiko siinä mahdollisesti muuta roipetta hankkia, kuin vetonivelet? Tais joku laakerikin huutaa edessä, liekkö parempi vaihdattaa samalla, en siis vaihda ite vaan menee korjaamoon.

Comment

Working...
                  X