Mitäs tohon moottorin ja ecun lisäks tarttee vaihtaa, meneekö virtalukko uusiks vai saako sen ajonesto sirun vaihdettua avaimeen? Onko tuossa moottorin irrotuksessa mitään tarkempaa syyniä mistä pitäis tietää? Ei hirveän tiuhalla aikataululla ole tarkoitus moottoria vaihtaa (2vk)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
2,7Bit ARE kosahti ja tilalle S4 AGB moottori
Collapse
X
-
-
joo eli purin konetta tänään. Öljyt valutin pois ja sieltä ei tullut mitään metallisirua pois. Ja jäähdytysnesteiden valumiselle löysin syyn kiertovesipumpun pettämisestä. Oli muuten tuo imusarja aika kusinen irrottaa :DD joten nyt kun saan uuden kiertopumpun laitan uudet öljyt moottoriin sekä nestettä. Ja sen verran mitä imukanavista moottoriin näin nii siellä ei ylimäärästa rojua näkyny joten taidan kokeilla uusilla öljyillä lähtiskö öljynpaine nousemaan. Tuo epäilys öljynpaineiden häviämiseen viittaisi siihen että ensiksi jäähdytys nesteet lähti veks järjestelmästä ja öljyn lämpö nousi sinne 180 asteeseen aivan hetkessä (liekkö näin ikinä käynyt muille) ja sen takia paine hävisi. Kylmänä tuo moottori ei yhtään nakuttanut vaikka en pitkiä hetkiä uskaltanutkaan pyörittää. Mut informoin tilannetta mihiks se muuttuu. Jos sattuu jollakulla olemaan 2.7 ARE jossain päin tiedossa nii ilolla otetaan uutinen vastaan. Tuon vaihtomoottorit.com sivun olenkin jo katsonut mutta jos sattuis löytymään koko auto kolaroituna
Comment
Comment