Tämä seuraava tarina liittyy tuohon kaksoismassapyörän pelkotiloihin ja muihin oireisiin.
Tästä aiheesta on varmaan tuhansittain viestiä tällä foorumilla, mutta ajattelin josko joku voisi antaa mielenrauhaa uudella ketjulla.
Autoni on Audi A6 avant 120kw 2,5TDi suorasuihku 2003 vuosimalli, jolla rullattu 172tkm. Katsoin huoltokirjaa ja huomasin kytkimen vaihdon 92tkm. Sitä en tiedä, jotta vaihdettiinko tuota vauhtipyörää samalla.
Oireet ovat kytkimen täristäminen (laatikko on 6-lovinen manuaali), joka ilmenee paikaltaan lähtien (pakki tai 1-vaihde sisässä). Muutenkin kytkin on jotenkin erillainen kuin ennen ja moottorijarrutuksessa myös hieman täristää.
Liittyykö tämä tuohon vauhtipyörään vai onko kytkin tullut tiensä päähän. Kytkin ei luista tai pidä mitään kovempaa ääntä, kuin normaalisti. Kestääkö tuo paketti vielä vai onko vaihtovalmista kauraa?
Tästä aiheesta on varmaan tuhansittain viestiä tällä foorumilla, mutta ajattelin josko joku voisi antaa mielenrauhaa uudella ketjulla.
Autoni on Audi A6 avant 120kw 2,5TDi suorasuihku 2003 vuosimalli, jolla rullattu 172tkm. Katsoin huoltokirjaa ja huomasin kytkimen vaihdon 92tkm. Sitä en tiedä, jotta vaihdettiinko tuota vauhtipyörää samalla.
Oireet ovat kytkimen täristäminen (laatikko on 6-lovinen manuaali), joka ilmenee paikaltaan lähtien (pakki tai 1-vaihde sisässä). Muutenkin kytkin on jotenkin erillainen kuin ennen ja moottorijarrutuksessa myös hieman täristää.
Liittyykö tämä tuohon vauhtipyörään vai onko kytkin tullut tiensä päähän. Kytkin ei luista tai pidä mitään kovempaa ääntä, kuin normaalisti. Kestääkö tuo paketti vielä vai onko vaihtovalmista kauraa?