Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi s4 -93 kone vikaa 2.2t

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • audi s4 -93 kone vikaa 2.2t

    uus täällä ja uus audin kanssa. Eli vika alko tuossa noin reilu viikko sitte.
    Motaril ajoin sellast tasasta 120km vauhtia ku yhtäkkii auto ei tuntunukkaa täysin normaalilta alko täristää ja muutenki tehot kateis. Jatkoin kuiteki matkan loppuu joku 20km ja huomasin et konepelli alt tuli savua toosi paljon. Tärisee ajossa paljon ja pienil kierroksil ei oikee jaksa vetää.. joku pytyistä sitte pimeenä? Oon kuiteki töihi tällä lähes päivittäi ajellu tiiä sitte kui järkevää se on..

    Ja tänää sitte tuli vähä uutta probleemaa jonka varmaa ite sain aikaa ku sähläsin :D eli avasin se kannen siitä koneen päältä minkä alta löytyy puolat ja sytytystulpat ku yritin kokeilla mikä pytyist o pimeenä.. nähtävästi kusin jotenki se kannen takasi laiton ku tuli kipinää niistä johdoista jotka menee niille puolille. Ja hyvät savut taas laitto ilmoille. Ei oo vielä uskaltanu avata uusiks ku oli sen verra kuumana kone.. Ja tosissaa sytytystulpat vaihettu ja aattelin et pitäs varmaa puolatki vaihtaa jos vaikka auttais.

    Sori täst sekavast tekstistä :) mut asiantuntijat auttakaa, jos ois viel jotai tehtävissä..

    #2
    Tekstin tasoon voisit kyllä panostaa.

    Vaihda sytytyksen vahvistimien pistokkeet keskenään ristiin, jos vika siirtyy eri sylinteriin, niin vika löytyi. Jos ei niin sitten puola, suutin tai mekaaninen vika. Foorumin hakua käyttämällä kyllä löytyy ohjeita testailuun.

    Suuttimien pistokkeita irti nyppimällä saat selville pimeän sylinterin.

    Ei ole järkevää ajaa jos kipinävika, jos ottaa pimeän sylinterin suuttimen pistokkeen irti niin sitten vähän turvallisempaa ajella

    Comment


    • #3
      Vuotaako venttiilikopan tiiviste öljyä tulppakaivoihin? Jokatapauksessa ainakin sytytystulppien ja puolien väliset johdot ovat entiset.

      TI-tarvikkeesta löytyy uudet Berut - joskus jopa hyllystä. Multa löytyy ehjä käytetty setti, jos haluat vain testata.

      Comment


      • #4
        Eli vika löyty.. yks puola oli hajalla. Syy niihi savuihi oli nähtävästi se että johto oli jääny puristuksii kanne välii ja palannu aika pitkän matkaa. Nyt sitte johtoi kunnosteltu teipil ja yks vaihettii kokonaa.

        Sit viel sellast et mist saa noihi ufojarruihi paloi ku tuntuu ettei niit missää ole..

        Comment


          #5
          Luepas nyt seuraavaksi tämä ennenkuin kirjoitat lisää:
          http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...230#post732230

          Comment


          • #6
            Itse hain ufopalat ihan paikallisesta varaosaliikkeestä. Niitäkin taitaa löytyä eri laatuisia, että ei välttämättä niitä halvimpia kannata ostaa.

            Comment

            Working...
            X