Mikähän piru on multitronikilla varustetussa nelkussa kun nykii tasakaasulla kaupunkinopeudessa muttei maantienopeudessa. Kierrokset hyppivät noin sata ylös alas. Liikkeellelähtö välillä terävää ja epätasaista. Ei vikakoodeja. Ikäänkuin kytkin luistaisi välillä kiihdyttäessä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
audi a4 2.4 2001 nykyttelee ^o^
Collapse
X
-
Kytkimen luistamista se nimenomaan saattaa olla. Mutta ole huoleti, jos kytkin on alkanut luistamaan, niin se nytkytys siirtyy ennenpitkää myös maantienopeuksiin (this is not a humor). Kuinka paljon autolla on ajettu ja mikä on sen vuosimalli? Merkkarin testeri osaa kertoa luistaako kytkin, VCDS:ää en ole ehtinyt tutkimaan, saako sillä selville kytkimen luistamisen. Kytkinlevyt voi laatikkoon vaihtaa, hintaa tälle operaatiolle en osaa sanoa, mutta jos kytkinlevyjen lisäksi joutuu vaihtamaan koko kytkinakselin (upgreidaus useampilevyiseen pakkaan) se lienee luokassa 2keuroa.
-
Tuon ikäluokan autossa varsin tyypillinen vika. Kytkinpakkaan tuli levyjä lisää joskus 2004 tietämillä ja ne kestävätkin paremmin vääntömomenttia. Omaan autoon tuo kytkinpakkapäivitys tehtiin 90 tkm kohdalla, joten sinun tapauksessa on päästy paljon pidemmälle. Joskus tahtoo unohtua, että tämä Audifinns jargoni on liian triviaalia ja se ei välttämättä kaikille heti aukea. Merkkarin testerillä tarkoitin merkkihuollon testilaitetta, jolla voidaan autosta tutkia erinäisiä asioita.
Comment
Comment