Potilas olisi C5 A6 4.2 quattro, joka tänään aiheutti pienimuotoisen "kukkarosta kylmää"-kohtauksen.
Oire: voimakkaammin, esimerkiksi ylämäkeen kiihdytettäessä alkaa "roklottamaan" ja ei vedä, kunnes kaasua keventämällä pienen pamauksen säestämänä veto palautuu. Ensimmäinen reaktio oli porsimassa oleva tippi, mutta ensisäikähdyksen jälkeen totesin sen vaihtavan kuten pitääkin.
Suuremmassa nopeudessa antaa painaa kaasuakin enemmän, eikä luista, eli askivika voidaan unohtaa.
Avustajan kera katsoin, ettei yksikään vetoakseli pyöri tyhjää -> sisäpää antaa periksi?
Nyt pitäisikin vain sitten löytää se oikea ja varmistaa, ettei se ole vain luiskahtanut pois paikoiltaan. Autoon nimittäin asennettiin tänään vetokoukku, jolloin luonnollisesti sitä on nostettu nelipistenosturilla.
Yksi ulompi vetonivel on ollut jo "todo"-listalla ja tämä akseli onkin suurin ennakkosuosikki näissä arpajaisissa...
Kertokaas viisaimmat miten tämä olisi fiksuinta tehdä ja vieläpä parkkipaikalla tunkkihommina?
Erään sortin haasteen aiheuttaa tuo, että autolla voi ajaa, kunhan ei paina "liikaa" kaasua. En usko, että ihan käsivoimin saa tarpeeksi runtua nivelille...
Oire: voimakkaammin, esimerkiksi ylämäkeen kiihdytettäessä alkaa "roklottamaan" ja ei vedä, kunnes kaasua keventämällä pienen pamauksen säestämänä veto palautuu. Ensimmäinen reaktio oli porsimassa oleva tippi, mutta ensisäikähdyksen jälkeen totesin sen vaihtavan kuten pitääkin.
Suuremmassa nopeudessa antaa painaa kaasuakin enemmän, eikä luista, eli askivika voidaan unohtaa.
Avustajan kera katsoin, ettei yksikään vetoakseli pyöri tyhjää -> sisäpää antaa periksi?
Nyt pitäisikin vain sitten löytää se oikea ja varmistaa, ettei se ole vain luiskahtanut pois paikoiltaan. Autoon nimittäin asennettiin tänään vetokoukku, jolloin luonnollisesti sitä on nostettu nelipistenosturilla.
Yksi ulompi vetonivel on ollut jo "todo"-listalla ja tämä akseli onkin suurin ennakkosuosikki näissä arpajaisissa...
Kertokaas viisaimmat miten tämä olisi fiksuinta tehdä ja vieläpä parkkipaikalla tunkkihommina?
Erään sortin haasteen aiheuttaa tuo, että autolla voi ajaa, kunhan ei paina "liikaa" kaasua. En usko, että ihan käsivoimin saa tarpeeksi runtua nivelille...
Comment