Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 1,9tdi ilmasuodattimen vaihto

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 1,9tdi ilmasuodattimen vaihto

Koitin etsiä ohjeita, mutta oli vaan tarinaa A4 laitteista.

Purin jo tuota jonkun matkaa ja saan kantta auki sentin verran. Kotelon päällä menee jos minkäkinlaista johtoa. Uskaltaako ne kaikki vaan repiä irti?

Pari kuvaa asiasta jos joku osaisi siitä hienosti selittää :)

Pitää mennä itse tutkailemaan vielä kun ei näitä vastauksia heti miten putkahtanut :)
    Viimeksi muokannut miikkis; 24.7.2012, 21:51.

Voihan nuo johdot käyttää irti mutta ei käytä virtoja päällä kun ovat irti niin ei tule vikakoodeja. Imuilmaletku vaan irti ja koko koppa pois niin on helppo homma, omaani vaihdoin välistä nostamalla hiukan kantta mutta on paljon helpompi kun ottaa koko kopan pois saapahan ainaki kunnolla suodattimen paikalleen.

Comment

Kiitos vinkistä Antti. Minä tässä en sitä ehtinyt edes lukea kun tuolla pihalla ahersin :D
      Suodatin on nyt vaihdettu ja auto ainakin käynnisty ja pikkulenkin kävin testaamassa niin tuntuisi toimivan.

Tein niin että aukaisin kaikki klipsit (eka mulla oli vain 2 ylintä auki kun ajattelin että pohjalla olisi sarana tai joku muu systeemi. No siellä alhaalla oli myös 2 klipsiä mitkä aukaisin.) Sitten irroitin tuon piuhan kiinnikkeen mikä on tuossa ekassa kuvassa (torx 20). Lisäksi aukaisin sitä lämpösuojaa, mutta sillä ei varmaan mitään merkitystä ollut. No kuitenkin tämän jälkeen luullu aukesi juuri sen verran että vanhan sai pois. Imuria käytin kanssa. Suulake mahtui juuri sisään :). Mitään metalli verkkoa en löytänyt mitä täällä on puhuttu vaikka kuinka katselin kaikki putket. Lopuksi uusi suodatin sisään ja ruuvit kiinni. Eli ei tarvinnut mitään johtoja sitten lopulta irroittaa. Tiedä sitten oliko tämän kaiken sääntöjen mukaan tehty. ;)

Comment

Working...
      X