Terve!
Autona on A4 B8 -08 quattro 3.0TDI manuuali askilla ja mittarissa tällä hetkellä n. 170000.
Häiritsevänä äänenä loistaa kytkimen pohjassa ollessa semmoinen "metallinen" kahina. Ääneen ei vaikuta kierrokset ollenkaan ja se häviää kun kytkimen nostaa. Ei kuulu ajaessa, paitsi tietysti jos polkaisee kytkimen pohjaan. Vaihteet menee ihan hyvin sisään, paitsi joskus tuntuu tahmealta joskin epäilen et silloin olen itsekkin herkimmilläni.... :)
Korjaamolla epäilivät painelaakeria jonka kannalla olin itse, aluksi... Lukemani perusteella kyse vois olla myös 2-massavauhtipyörästä... Mielikuvaksi on jäänyt jo, että on melko yleinen voimansiirron vika VAG-tuotteissa...???? Joka tapauksessa ilmeisesti tulee arvokaaksi teki tai jätti tekemättä.
Oisko kellään tietoa missä hintahaarukassa liikutaan? Siis tuon vauhtipyörän suhteen. Minkälainen duuni mahtaa olla tiedossa? Ja onko parempaa vikadiagnostiikka kuin seisoa korvat höröllä auton vieressä???
Autona on A4 B8 -08 quattro 3.0TDI manuuali askilla ja mittarissa tällä hetkellä n. 170000.
Häiritsevänä äänenä loistaa kytkimen pohjassa ollessa semmoinen "metallinen" kahina. Ääneen ei vaikuta kierrokset ollenkaan ja se häviää kun kytkimen nostaa. Ei kuulu ajaessa, paitsi tietysti jos polkaisee kytkimen pohjaan. Vaihteet menee ihan hyvin sisään, paitsi joskus tuntuu tahmealta joskin epäilen et silloin olen itsekkin herkimmilläni.... :)
Korjaamolla epäilivät painelaakeria jonka kannalla olin itse, aluksi... Lukemani perusteella kyse vois olla myös 2-massavauhtipyörästä... Mielikuvaksi on jäänyt jo, että on melko yleinen voimansiirron vika VAG-tuotteissa...???? Joka tapauksessa ilmeisesti tulee arvokaaksi teki tai jätti tekemättä.
Oisko kellään tietoa missä hintahaarukassa liikutaan? Siis tuon vauhtipyörän suhteen. Minkälainen duuni mahtaa olla tiedossa? Ja onko parempaa vikadiagnostiikka kuin seisoa korvat höröllä auton vieressä???
Comment