Taas kerran öljynvaihdosta aiheutuu toimintaongelmia laatikolle.
Miten mulle aina käy näin?
Autohan on merkkihuollossa suodattimen ja öljyjen vaihdossa. Laatikko vaihtaa ihan ok jahka sen saa liikkeelle. Liikkeelle se lähtee vain noin 2000 kiekan voimin.
Epäilevät, että laatikossa ei olis tarpeeksi öljyä ja aamulla tarkistavat sen. Miten joku 0.5l tms vois muka vaikuttaa tolleen? Mitähän siellä oikeesti on tapahtunu.
Pistivät sinne kuitenkin sitä Shellin Dexronia. Voiskohan se olla tosiaan syynä tohon toimimattomuuteen?
Lasku öljyjen ja suodattimen vaihdosta tullee olemaan luokkaa järkyttävä tollaaseen hommaa. Hitto kun ei tälläsestä tuppukylästä löydy muka toista huoltoa joka tollasen osais tehdä kunnolla.
Noh sain koeajoon uuden A6 3.0tdi Quattron, kun auto jäi sinne. Täytyy todeta samaan hengevetoo, ettei tuonkaan laatikko aivan huomaamaton kyllä ole. Menohaluja on ihan mukavasti, mutta jotenkin siitä puuttuu jotain.
Miten mulle aina käy näin?
Autohan on merkkihuollossa suodattimen ja öljyjen vaihdossa. Laatikko vaihtaa ihan ok jahka sen saa liikkeelle. Liikkeelle se lähtee vain noin 2000 kiekan voimin.
Epäilevät, että laatikossa ei olis tarpeeksi öljyä ja aamulla tarkistavat sen. Miten joku 0.5l tms vois muka vaikuttaa tolleen? Mitähän siellä oikeesti on tapahtunu.
Pistivät sinne kuitenkin sitä Shellin Dexronia. Voiskohan se olla tosiaan syynä tohon toimimattomuuteen?
Lasku öljyjen ja suodattimen vaihdosta tullee olemaan luokkaa järkyttävä tollaaseen hommaa. Hitto kun ei tälläsestä tuppukylästä löydy muka toista huoltoa joka tollasen osais tehdä kunnolla.
Noh sain koeajoon uuden A6 3.0tdi Quattron, kun auto jäi sinne. Täytyy todeta samaan hengevetoo, ettei tuonkaan laatikko aivan huomaamaton kyllä ole. Menohaluja on ihan mukavasti, mutta jotenkin siitä puuttuu jotain.
Comment