Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Moottorin öljyroppu jumissa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    No niin, öljyroppu saatiin vihdoin auki ja tilalle vaihtui uusi öljyroppu. Melko rankkaa väkivaltaa joutui käyttämään ennenkuin pultti suostui antautumaan... Jatkossa öljynvaihdot sujunevat helpon kaavan mukaan:)

    Sattuneesta syystä homman tiimoilta minulle kertyi muutama ylimääräinen öljyroppu. Siis sillä M26x1,5 kierteellä. Jos joku moisia tarvitsee, niin minulta niitä saa omakustannehintaan.

    Comment


    • #32
      Kellään hyvää vinkkiä miten perään saisi alakautta uudet öljyt sisään? Auto katolleen? :D
      Tyhjennysproppu lähti kyllä hyvin auki mutta tuo täyttö/tarkistusproppu ei kirveelläkään... Prkl!

      Onko perämurikassa mitään huohotus reikää mistä pääsee paineet pihalle? Mietin että jos jollain saisin painettua alakautta öljyt sinne niin pullahtaako stefat irti?
      Viimeksi muokannut LilJon; 17.5.2011, 10:25.

      Comment


      • #33
        On perässä huohotusreikäkin.
        Helpointa kun lasket perän maahan vain. Ei montaakaan pulttia tartte pois ottaa.

        Comment


        • #34
          No niin, öljyroppu saatiin vihdoin auki ja tilalle vaihtui uusi öljyroppu. Melko rankkaa väkivaltaa joutui käyttämään ennenkuin pultti suostui antautumaan... Jatkossa öljynvaihdot sujunevat helpon kaavan mukaan:)

          Sattuneesta syystä homman tiimoilta minulle kertyi muutama ylimääräinen öljyroppu. Siis sillä M26x1,5 kierteellä. Jos joku moisia tarvitsee, niin minulta niitä saa omakustannehintaan.
          Hitsitäpällä mutteri kiinni siihen täyttö roppuun, niin irtoaa. Ei tarvii murjoa perää alas.

          Comment


          • #35
            Joo perä alas. Poskilaakeri ihan löysä.

            Sitä peljänny että tulee propun alumiinikierteet mukana ku oikein väkisin vääntää. Lämpöhän tuossa mutterin hitsaamisessa taitaa se suurin taika olla.

            Comment

            Working...
            X