Kylmänä tyhjäkäynti n.700rpm lämmetessä nousee n.1100rpm ja samalla tyhjäkäynti alkaa hieman heilumaan (50-100rpm). Lisäksi kun ajaa tasaisella tai loivassa alamäessä pienellä pintakaasulla n.2000rpm tienoilla, alkaa auto nykimään. Kaasua siis vain sen verran että jalka lepää polkimen päällä.
Moottorijarrutuksella esim.3000rpm alaspäin on huomattavissa 2000rpm kohdalla pieni vedon palaaminen, jonka jälkeen moottorijarrutus jatkuu tavallisesti.
Vikakoodeja ei pysty lukemaan koska autossa Hestec.
Tulpat vaihdettu, vapari pesty ja öljytty ja huohottimesta vaihdettu nuo perus rapeat osat.
Edit. Startti on myös pitkä. Kylmänä ja lämpimänä.
Moottorijarrutuksella esim.3000rpm alaspäin on huomattavissa 2000rpm kohdalla pieni vedon palaaminen, jonka jälkeen moottorijarrutus jatkuu tavallisesti.
Vikakoodeja ei pysty lukemaan koska autossa Hestec.
Tulpat vaihdettu, vapari pesty ja öljytty ja huohottimesta vaihdettu nuo perus rapeat osat.
Edit. Startti on myös pitkä. Kylmänä ja lämpimänä.
Comment