Sen mitä itse olen ajanut sintterillä, Ojennuksen vauhtipyörän ja SRE-asetelman yhdistelmällä niin kierroksia on tosiaan viivalla hyvä käyttää ettei tumppaa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 B5 kytkin - orkkis vai muu?
Collapse
X
-
Nostetaas vähän vanhaa topiccia ylös.
Omaan S4:ään tulossa joskus lähitulevaisuudessa "perus K04-setti". Kytkimeksi olen ajatellut ihan orkkis RS4-kytkintä.
Kytkinlevyhän oli sama sekä S4 että RS4? Mikä on S4/RS4 orkkiskytkimen valmistaja, LUK, Sachs, Valeo vai joku muu? Onko nuo kaikki "OEM-tasoisia" kytkimiä, eli onko ihan sama minkä valmistajan kytkinlevy ja paineasetelma ovat?
Comment
-
OEM on hyväksi todettu ja jos tyhjältä pöydältä lähdet, niin tämä on myös hyvä valinta.
http://www.sachsperformance.com/Sach..._320_1691.html
Comment
-
Omaan ässään olisi tarve uudelle kytkinpaketille, RS4 vakio mielessä mutta mistäs sellaisen löytää sopuhintaan?
Onko kiintee vauhtipyörä niin hirvee kun sen väitetään olevan? http://speed-autoteile.fi/index.php?...&product_id=53 tästähän sais ton RS4 vakiosetin kiinteellä vauhtiksella, 956€.
Comment
-
Mikäs on riski käyttää vakio kaksoismassavauhtista tämmösessä 400hv 600Nm vehkeessä? Onko vaarana hajoaminen vai pelkästään suorituskyvyn takiako porukka noita vaihtaa?
Kitkapinta oli 30tkm sitten vielä hyvässä kunnossa. Rs4 kytkin on paikoillaan.
Laatikko tulee lähiaikoina pois, sen takia olis ajankohtanen.
Comment
-
Sanotaan että ei ollut ensimmäinen yllätys. Elikäs vakio vauhtipyörä ja rs4:n kytkinlevy ja asetelma ollut paikallaan. Tilanne on tällä hetkellä että vauhtipyörästä löytyy ulkokehältä pieniä halkeamia, kytkinlevy melkein loppu ja asetelma on vähän ottanut lämpöä. Varmaankin rs4 linjalla jatketaan.
Comment
Comment