Eivät lähetä suomeen
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 B5 kytkin - orkkis vai muu?
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Joksa_ Näytä viestiEntä jos hylsystä sorvaisi otsapinnan suoraksi?
Teräksisellä vauhtipyörällä ei ole niin suurta ongelmaa, kun pultti ei pure siihen samalla tapaa.
Comment
-
Onko Loban +15% ja Sachsin +15% RS4 kytkinpaketeissa muuta eroa kuin hinta?
http://www.loba-motorsport.com/shop/...it-sachs-/-luk
http://www.sachsperformance.com/Sach...rced::145.html
Comment
-
Kyllähän tuo Loba lupasi, että kytkimen laittaisivat huomenna tulemaan, jos sen tilaan. Kysäsin myös erosta tuohon Sachsin +15%, niin eivät kuulemma tunne tuota linkin tuotetta. :D Myyvät siis Sachs/LUK +15% kytkintä, mutta eivät tunne Sachsin tuotteita tai eivät ainakaan halua niistä keskustella.
En tiedä, sen verran suoraan sanottuna vituttaa kaikki markkinointipuheet, väärennetyt kiinaskeidat ja APR-fiaskot, että taidan tilata suoraan Sachsilta, niin tietää ainakin mitä saa.
Comment
-
Olikos täällä kellään kokemuksia B7 RS4 paineasetelmasta ja köykäsemmästä vauhtilimpusta? Jotenkin tuo edellämainittu kokoonpano kiinnostaisi enemmän, kuin B5 RS4 +15% asetelma ja nimellistä vääntömomentinkestoakin löytys enemmän.
Sachsin B7 RS4 kytkinpaketti irtois n. 200€ ja tuohon sitten vauhtipyörä päälle, mutta kukas semmosen tekis ja mihin hintaan? TTV kai tekis suht edukkaasti (edit: n. 430€ kotiovelle), mutta mitenkäs laatu?
Comment
-
Mulla on tuo loban +15% paketti mikä on vissiinkiin sama kuin tuo sachsin. Mulla ainakin poljin tuntuu jäykemmälle kuin tavan rs4 asetelmalla niin luulisi että se +15% on siinä asetelmassa... Tuon kaveriksi voisi jonkun paremman massalevyn hankkia, kellään vihiä mistä saisi parempaa levyä pelkästään?
Comment
-
Jauhaakohan ne sitten ihan lämpimikseen paskaa? :)
"The clutch disc will get a new special organic friction material. With this kind of modification, the
transmittable torque is about 15% higher, in conjunction with excellent durability and life span.
The cover will be original, we can not mofidy this."
Comment
-
Olisin vaihtamassa ässään kytkimen mallia RS4 löysin seuraavat koodit:
078 141 031s
078 141 123g
onko nämä oikeat?
Onko ässän ja risan painelaakerilla eroja?
Mitähän muuta kannattaa huomioida, kun laittaa ässän omaan vauhtipyörään kiinni?
Comment
-
Tuet prässiin kiinnityspinnasta jotta kitkapinta ei ota kiinni painaessa. Käytin vauhtipyörää siihen ilman kytkinlevyä. Sitten hiljalleen lähteä painamaan asetelmaa sisään. Jossain vaiheessa se muovinen säätörengas vapautuu jollonka sen voi parilla meisselillä kääntää niin, että pikkujouset on puristuksissa. Pidät säätörengasta paikallaan ja vapautat asetelman prässistä. Säätörengas on se harmaa vähän vihertävä rengas missä on hyppyrin muotoset hammastukset.
Comment
-
Niinhän se kävi mullekin samalla tavalla, niinkuin muutamalle tässä ketjussa. RS4 kytkin luistaa vaikka kilsoja on varsin vähän (20-30tkm). Ei kovia paikallaanlähtöjä ja varsin nätisti ajettu.
_Muistaakseni_ tuli LUKin laatikossa.
Näitä "orkkis" RS4 kytkimiä on selkeästi eri laatuisia.
Ahvenistolla ilmamassaa meni kuitenkin ~460hv:n edestä, vaikka kytkin luisti, mutta yhtään täyskaasukiihdytystä ei antanut ottaa.
Comment
Comment