elikkä kaksoismassa vauhtipyörä ja kytkin paketti on vaihdettu alumiiniseen kiinteään vauhtipyörään ja kytkin myös (ecs tuning stage3).
ongelmaksi tuli kun paketin asensi paikoilleen ja moottorin vaihteistoon kiinni, ja kytkintä kun rupesi testaamaan niin aluksi tuntu hyvältä, sitten kun kokeili et painoi kytkintä pohjaan kovemmalla voimalla niin kuulu moksahdus ja nesteet pihalle!
joten näyttää siltä että välilevy vaihteiston ja koneen välistä täytyy poistaa mutta mittailujen mukaan ei kampiakselin tunnistin täsmää kohdilleen levyn poistamisen jälkeen. (heittoa tulee noin 10mm tunnistimesta tunnistin kehään)
joten mitähän tähän neuvoksi.. onko kokemuksia.?
täytyykö jatkaa työsylinterin tappia vai mitä tehdä.
kiitoksia ideoista jo etukäteen.
ongelmaksi tuli kun paketin asensi paikoilleen ja moottorin vaihteistoon kiinni, ja kytkintä kun rupesi testaamaan niin aluksi tuntu hyvältä, sitten kun kokeili et painoi kytkintä pohjaan kovemmalla voimalla niin kuulu moksahdus ja nesteet pihalle!
joten näyttää siltä että välilevy vaihteiston ja koneen välistä täytyy poistaa mutta mittailujen mukaan ei kampiakselin tunnistin täsmää kohdilleen levyn poistamisen jälkeen. (heittoa tulee noin 10mm tunnistimesta tunnistin kehään)
joten mitähän tähän neuvoksi.. onko kokemuksia.?
täytyykö jatkaa työsylinterin tappia vai mitä tehdä.
kiitoksia ideoista jo etukäteen.
Comment