Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a6 kaksoismassan vaihto kiinteään?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • a6 kaksoismassan vaihto kiinteään?

    elikkä kaksoismassa vauhtipyörä ja kytkin paketti on vaihdettu alumiiniseen kiinteään vauhtipyörään ja kytkin myös (ecs tuning stage3).
    ongelmaksi tuli kun paketin asensi paikoilleen ja moottorin vaihteistoon kiinni, ja kytkintä kun rupesi testaamaan niin aluksi tuntu hyvältä, sitten kun kokeili et painoi kytkintä pohjaan kovemmalla voimalla niin kuulu moksahdus ja nesteet pihalle!
    joten näyttää siltä että välilevy vaihteiston ja koneen välistä täytyy poistaa mutta mittailujen mukaan ei kampiakselin tunnistin täsmää kohdilleen levyn poistamisen jälkeen. (heittoa tulee noin 10mm tunnistimesta tunnistin kehään)
    joten mitähän tähän neuvoksi.. onko kokemuksia.?
    täytyykö jatkaa työsylinterin tappia vai mitä tehdä.
    kiitoksia ideoista jo etukäteen.

    #2
    Tuliko kytkimen mukana painelaakeri? Joskus ne ovat eri paksuudella kuin vakiot. Jos laitoit vakion painelaakerin paksumman sijaan, niin työsylinteri pääsee liikkumaan liian pitkälle, ja hajoaa sen takia.

    Mikä vauhtipyörä, Fidanza? Se asennetaan sen laatikon spacerin kanssa.

    Comment


    • #3
      ei tullut painelaakeria sarjassa. mutta uus orkkis rs4 laakeri on paikoillaan.
      vauhtipyörän merkistä ei ole tietoa. löytyy varmaan tuolta ecs tuning sivuilta jos rupeis etsimään.
      se oli sellanen kokosarja minkä ostin, tosin en suoraan ecs:ltä.
      arvelin et jatkaa työsylinterin tankoa noin 5mm.?
      muuten kun mittailee niin kytkinakseli ja boori passais jopa sen välilevyn kanssa. et ei niiden puolesta tarvii/ oikeastaan voikkaan poistaa sitä adapteria.

      Comment


        #4
        Ratkaisevaa on se että yltääkö kytkinakseli vauhtiksen silmälaakerin sisälle.

        Comment


        • #5
          kyllä se yltää pikaisten mittausten perusteella. täytyy viel tarkemmin mittailla.

          Comment

          Working...
          X