Hieman omituinen vika on nyt tässä kikkulassa auto on -94 100 2.6Q ja tekee semmosta kun lähtee kylmällä koneella ajamaan niin pelaa ok siihen asti kunnes lämmöt nousee hieman yli 50asteen. Siinä vaiheessa alkaa puutumaan ja röpöttämään ja sammuu, tästä kun herkuttelee käyntiin osakaasulla niin kappas pelaa taas ok. Välillä kuumanakin tyhjäkäynti seilaa vähän ja saattaa antaa jonkun yksittäisen nykäyksen. Ja mikä parasta tämä rutiini toistuu nykysellään aina töistä lähtiessä! Mutta ei aamulla töihin mennessä..Eikö tää helvetin laite halua mennä kotia vai mikä tässä maksaa! Nolottaa töistä lähtiessään kyttäillä lämpömittaria ja alkaa katselemaan sopivaa rakoa tienposkesta missä käydä sahaamassa taas käyntiin..
Tehtyjä tarkistuksia.
-imuilmavuodot
-puolat mitattu
-lambdat ja niiden lämmitykset mitattu
-veden lämpö ja imuilman lämpö anturit mitattu
-tulpanjohdot tarkasteltu
-bensa pumpun rele tarkasteltu
ja alle 5000km sitten vaihdettu bensan suodatin, tulpat, ilmanputsari
Mulla ois tietokoneella VAG-COM mutta ei testi kaapelia, missäs näissä on testipistoke ja mistä ootte tilannu kaapeita. tuskin tässä obd pistoketta on?
Tehtyjä tarkistuksia.
-imuilmavuodot
-puolat mitattu
-lambdat ja niiden lämmitykset mitattu
-veden lämpö ja imuilman lämpö anturit mitattu
-tulpanjohdot tarkasteltu
-bensa pumpun rele tarkasteltu
ja alle 5000km sitten vaihdettu bensan suodatin, tulpat, ilmanputsari
Mulla ois tietokoneella VAG-COM mutta ei testi kaapelia, missäs näissä on testipistoke ja mistä ootte tilannu kaapeita. tuskin tässä obd pistoketta on?
Comment