Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 1.8tQ 8L, vm.-01 , kytkinrempan hinta?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A3 1.8tQ 8L, vm.-01 , kytkinrempan hinta?

    Kytkin toimii, mutta puree kiinni heti kun poljinta nostaa lattiasta.
    Välillä tuntuu ettei irrota kunnolla. Kyselin alustavasti yhestä korjaamosta missä vika ja mitä korjaus maksaa.
    Vastaus:
    "Kulunut kytkin tai kaksoismassavauhtipyörä voi vaikeuttaa vaihteiden kytkentää. Kytkin uusittuna maksaa 1000e ja kaksoismassavauhtipyörän kanssa 1900e."
    Onko tuo hinta "normaali", vai onnistuuko homma Hämeenlinnan seudulla jossain ilman pankkilainan hakua = halvemmalla?

    #2
    Työn hinnoista en osaa sanoa mutta jos kaksoismassa on rikki ei sinne kannata enää samanlaista takaisin laittaa (koska on aivan järkyttävän kallis osa)... Itse vaihtelin omaan agu golfiin g-60 1-massa vauhtiksen ja vr6 levyn ja asetelman. Maksoivat yhteensä alle 500€ briteistä tilattuna. Ja kestävät sitten paremmin kuin alkuperäiset osat.

    Comment


    • #3
      Voitko laittaa linkkiä millaisista osista on kyse, ja mistä löysit.

      Comment


      • #4
        Itse vaihdoin edelliseen autooni (A3 1.8T) tuollaisen paketin

        http://speed-autoteile.fi/index.php?...&product_id=87

        ja olin oikein tyytyväinen. En tosin tiedä sopiiko tuo sinun autoosi vai pelkästään etuvetoisiin, kannattaa kysyä speed-autoteilestä.

        Comment


          #5
          Oma TT on menossa torstaina kytkin remonttiin eli paikalliselle marmorille jossa pelkkä työ maksaa n. 800e. Autoasilla ja mekonomella työn hinta oli sama. Työtä TT:ssä tulee reilu 8h johtuen tuosta nelivedosta ja apurungon löysäyksen aiheuttamasta pyörien uudelleen suuntauksesta. Tuossa a3 varmaan aika pitkälle samanlainen homma. Tepolta kannataa hommata osat eli tuolta speed-auteilestä, sieltä tilasin itselle sachsin SRE kytkinpaketin. Vajaa 1500e työsylinterin kanssa. Tuossa tosin voi olla vika myös kytkimen pääsylinterissä joka aiheuttaa sen ettei kytkin irroita kunnolla, osa oli jotain 100 paikkeilla ja aika helppo vaihtaa. Tuntuuko kytkinpolkimessa alussa tyhjää ? Toinen on sitten kytkimen työsylinteri joka tekee samaa. Yleensä jos kytkin on loppu se alkaa luistamaan jolloin en ihan siihen usko.

          Comment


            #6
            Tuollainen näytti löytyvän audiin mutta ilmeisesti samat osat käy golf/a3. Kannattaa toki varmistua että sopii myös nelikkoihin. Paketti tuli nopeasti ja itse olin tuotteeseen tyytyväinen.

            http://www.awesome-gti.co.uk/product...10682&xSec=389

            Comment


            • #7
              Kiitos vinkeistä. Näillä kustannusarvio rempasta putosi puoleen alkuperäisestä.

              Comment

              Working...
              X