Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A8 ja 3,7 BFL

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A8 ja 3,7 BFL

    En nyt oikein haulla löytänyt tuosta BFL-moottorista juuri mitään tietoa. Onko tuo ihan oma ratkaisu, vai jakaako se rakenteensa jonkun muun vag:n kasikoneen kanssa? Kaikki tieto moottorista, sen hyvistä ja huonoista ominaisuuksista otetaan mielenkiinnolla vastaan.

    #2
    Mekaanisesti sama kuin 4.2 BFM kone. Iskun pituuden lyhennyksellä saatu tuo koko 3.7
    Nokkien säätöarvoissa eroa.
    3.7 imusarja 3-asentoinen
    4.2 imusarja 2-asentoinen

    Molemmat on hihnalla ja sukua tai lähes kokonaan edellisen kopan viimeisiä malleja vastaavia. Mekaanisesti ovat siis vastaavia D2 mallin vikojen koneiden kanssa.
    Tehoerot tulee nokkien säädöistä ja muusta hienosäädöstä. Saatu myös Euro4 koneeksi kun vanhat oli Euro3.

    Comment


    • #3
      Ok, kiitos tästä! Katselin vaan tuossa noita kaseja ja muutamia ihan mielenkiintoisia osui silmään, eikä itselläni oikein ole mitään tietoa niistä joten aloin hiukan opiskelemaan. Tuolla toisessa threadissa keväällä mainostamani autokuume on edelleen päällänsä ja sen mahdollinen lääkitys loppukesästä lähenee kummasti...

      Kovasti tässä on tuo v8-kuume päällänsä, harkinnassa ovat nyt b6 s4, c5 s6 tai ihan a6 4.2 ja sitten tuo d3 a8. Saa nyt nähdä kuinka tässä vielä käy. Itseni tuntien lopputulos voi olla jotain ihan muutakin, mutta nyt on päällimmäisenä tuollaisia pyörinyt mielessä.

      Comment

      Working...
      X