Eli kyseessä olisi Audi 80 2.0E vm93 ja ajettu 377tkm.
Auto on joskus tuotu Italiasta..
Auton olen omistanut 7kk suunnilleen.
Auto on katsastettu 2kk sitten.
Talvella tiputti melkein kaikki öljyt pihalle.
Auto pistettiin kuntoon korjaamolla ja hintaa tuli hinausten kanssa 700e~
Jakopäähihna vaihdettiin samalla.
Öljynsuodattimen jalasta joitain osia (ilmeisesti joku pultti oli väärin asennettu aikaisemmin)
Moottorin peseminen ja mitähän muuta...
alle 10tkm sisällä vaihdettu:
Termostaatti
Sytkän tulpat, johdot
Virranjakajan kansi
Ilmanputsari
Öljyt + öljynsuodatin
Auto lähti ennen korjausta talvella käyntiin aina. (ei ole lohkolämmitintä)
Kesä termostaatti oli, 2 flektiä ja talvella kylmä autossa johtuen lämmittimen kennosta?
Vikaa:
Moottorijarrutusta tehdessä kuuluu pientä pauketta (pakoputkesta?)
Kylmällä pitää muutaman kerran starttailla että lähtee käyntiin.
Rykimistä pienillä kierroksilla/nopeudella mutta jäänesto tuntui auttavan asiaan.
Jäähdytinneste säiliö tyhjenee hitaasti. Eli aina välillä pitää lisäillä nesteitä..
Moottorin lämmöt tippuvat 60-80 paikkeille kesken ajamisen aina välillä.
Auto on joskus tuotu Italiasta..
Auton olen omistanut 7kk suunnilleen.
Auto on katsastettu 2kk sitten.
Talvella tiputti melkein kaikki öljyt pihalle.
Auto pistettiin kuntoon korjaamolla ja hintaa tuli hinausten kanssa 700e~
Jakopäähihna vaihdettiin samalla.
Öljynsuodattimen jalasta joitain osia (ilmeisesti joku pultti oli väärin asennettu aikaisemmin)
Moottorin peseminen ja mitähän muuta...
alle 10tkm sisällä vaihdettu:
Termostaatti
Sytkän tulpat, johdot
Virranjakajan kansi
Ilmanputsari
Öljyt + öljynsuodatin
Auto lähti ennen korjausta talvella käyntiin aina. (ei ole lohkolämmitintä)
Kesä termostaatti oli, 2 flektiä ja talvella kylmä autossa johtuen lämmittimen kennosta?
Vikaa:
Moottorijarrutusta tehdessä kuuluu pientä pauketta (pakoputkesta?)
Kylmällä pitää muutaman kerran starttailla että lähtee käyntiin.
Rykimistä pienillä kierroksilla/nopeudella mutta jäänesto tuntui auttavan asiaan.
Jäähdytinneste säiliö tyhjenee hitaasti. Eli aina välillä pitää lisäillä nesteitä..
Moottorin lämmöt tippuvat 60-80 paikkeille kesken ajamisen aina välillä.
Comment