Mitä noin byrokratian kannalta vaaditaan, että ei-vähäpäästöiseen 10v typ44 koriin saa laittaa 20v-tekniikan? Onko ainoa hyväksytty vaihtoehto 3B 220v:stä ja mitä kaikkea muuta pitää ensileimaa ajatellen olla myös vaihdettuna? Ei saatavuudeltaan paras, mutta vissiin ainoa vaihtoehto?
Onko pakko nöyrtyä laittamaan UFOt? Entä alusta muuten? Teknisesti ollaan hyvin lähellä, mutta pilkutarkasti papereita viilaten löytyy lieviä eroja. Entä muu voimansiirtolinja? Pitääkö myös laatikko ja loppulinja olla 220v:stä?
Aihiona on pre-facelift 200:sen, joka ei siis ole vähäpäästöinen. Noin ruuvin kiristyksen kannalta olisi mielekkäämpää päästä 20v-kantaan, mutta naurettavien osien etsiminen ja alle ruuvaaminen ikään kuin vain ensimmäistä muutoskatsastusta varten ei kauheasti nappaa. Mieluummin sitten käyttää ajan vaikka taistellen sen ahtaamman kannen kanssa, kuin taistellen byrokraattien kanssa konttorilla. Tekniikkaa tarkoitus molemmissa vaihtoehdoissa rakentaa alusta alkaen, mutta mieluummin ottaisi sen missä on paremmat lähtökohdat.
Vähäpäästöisyys ilmeisesti on korikohtaista, vaikka vähäpäästöisen moottorin sinne änkisikin?
Kun en omaa tästä asiasta kokemusta, niin pakko kysellä ehkä hölmöltäkin kuulostavia, jotta ei tarvitse turhaan hakata päätä seinään. Ja satun nyt pitämään lötköistä ja pre-facelift aihiosta :) Lötköt alkavat valua retropuolelle, joten kyllä ne teidänkin pinttyneimmätkin karvaat muistot kultaantuvat lähivuosien aikana ja useampi ymmärtää tätä paremmin :)
Onko pakko nöyrtyä laittamaan UFOt? Entä alusta muuten? Teknisesti ollaan hyvin lähellä, mutta pilkutarkasti papereita viilaten löytyy lieviä eroja. Entä muu voimansiirtolinja? Pitääkö myös laatikko ja loppulinja olla 220v:stä?
Aihiona on pre-facelift 200:sen, joka ei siis ole vähäpäästöinen. Noin ruuvin kiristyksen kannalta olisi mielekkäämpää päästä 20v-kantaan, mutta naurettavien osien etsiminen ja alle ruuvaaminen ikään kuin vain ensimmäistä muutoskatsastusta varten ei kauheasti nappaa. Mieluummin sitten käyttää ajan vaikka taistellen sen ahtaamman kannen kanssa, kuin taistellen byrokraattien kanssa konttorilla. Tekniikkaa tarkoitus molemmissa vaihtoehdoissa rakentaa alusta alkaen, mutta mieluummin ottaisi sen missä on paremmat lähtökohdat.
Vähäpäästöisyys ilmeisesti on korikohtaista, vaikka vähäpäästöisen moottorin sinne änkisikin?
Kun en omaa tästä asiasta kokemusta, niin pakko kysellä ehkä hölmöltäkin kuulostavia, jotta ei tarvitse turhaan hakata päätä seinään. Ja satun nyt pitämään lötköistä ja pre-facelift aihiosta :) Lötköt alkavat valua retropuolelle, joten kyllä ne teidänkin pinttyneimmätkin karvaat muistot kultaantuvat lähivuosien aikana ja useampi ymmärtää tätä paremmin :)
Comment