Elikkäs autona A6 2,5tdi AFB ja 99- Tip-Tronic laatikko oikutellu jo hetken aikaa ujeltaa tai ns ulvoo kierrosten mukana kuin olisi rutikuiva, noh vaihdoin tossa tänään sitten öljyt ja kas.. ujellus senku jatku ja parin km ajon jälkeen pamautti öljyt pihalle ja eihän siinä auttanu sitte muuta ku laittaa auto remmin perään ja pajalle .. vielä en ole alle mennyt katsomaan mistä öljyt pihalle on tullu mutta jos jollai on asiasta jotain käsitystä ni kertokaa pikasesti :S Ja mistä tää ujellus tulee? Turbiini kenties?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Tippi heitti öljyt pihalle!
Collapse
X
-
Paljohan tollasen laatikon korjauskulut mahtais olla ? selviääkö alle 1,5K? PK seudulla tai jopa lahden lähellä ketään tuttuja korjaajia jotka hommat osaisivat? kuoret on laatikossa ehjät ilmeisesti turbiinista laakeri tai jtn muuta pamahtanu josta ulinakin johtunu ja sieltä kautta litkut tullu ulos...? Eli mistä "edullisesti" Uusi loota?/korjaus?
Comment
-
Pelkkä turbiinin vaihto kotimaassa maksaa joka puljussa töineen 1500-1800€. Ja tällöin turbiinikaan ei ole uusi vaan kunnostettu.
Mutta turbiinista irtoaa kitkapintaa koko ajan lootan/öljyjen sekaan. Jos kerran joutuu "massiiviseen lootanirroitusprojektiin" joka tapauksessa (koska turbiinin irti saadakseen loota irroitetaan) kannattaa ainakin harkita lootan peruskorjausta (kaikki kitkapinnat, turbiini, venttiilkoneisto, stefat ym.) joka maksaa Recrolla n.1500€. Päälle toki rahti ja lootan irroitus/kiinnitys kotomaassa.
Käytetyn lootankin voi tuurilla löytää 500-1500€, mutta saattaa toki kohta hajota tai ei.
Itsellä kahdesta 200-240tkm ajetusta Audista tippi räjähtänyt, joten se valmistajan arvioima 200tkm kesto ei ole vain urbaania legendaa.
Comment
Comment