Nyt sitten selvisi syy jäähdytysnesteen hitaalle häviämiselle ja jatkuvalle ilman pääsylle järjestelmään. Eikä syy ollut mitenkään miellyttävä - nimittäin jäähdyttimen yläletkun kinnityksessä oli jo pitkään ollut halkeamia ja nyt kun tankkauksen jälkeen avasi konepellin niin vähän ajan päästä olikin homma selvä eli kun sitä yläletkua vähän koetteli, niin se letkun liitos murtui jäähdyttimen yläpöntöstä ihan irti...
Hieno on se, että lopultakin muun työn ohessa pääsee vaihtamaan sen termarinkin, joka on jo pitkään täällä pöydällä odottamassa.
Huomattavasti vähemmän hieno on sen sijaan se, että hetkellä puuttuu vielä täysin tiedot, miten ja missä pystyy ongelman korjaamaan ja mistä löytää uuden jäähdyttimen (on epätodennäköistä, että tämän jäähdyttimen pystyisi korjaamaan).
Siis kyseessä on se isompi jäähdytin - orkkiksena 893 121 251S. Kaikki vinkit on hetkellä tervetulleita, kun aamulla joutuu kuitenkin aloittamaan sen etsinnän.
Jotain hyvääkin hommassa on - nimittäin sai juuri ennen sitä tankin täyteen eikä se putki hajonnut täydessä vauhdissa...
Hieno on se, että lopultakin muun työn ohessa pääsee vaihtamaan sen termarinkin, joka on jo pitkään täällä pöydällä odottamassa.
Huomattavasti vähemmän hieno on sen sijaan se, että hetkellä puuttuu vielä täysin tiedot, miten ja missä pystyy ongelman korjaamaan ja mistä löytää uuden jäähdyttimen (on epätodennäköistä, että tämän jäähdyttimen pystyisi korjaamaan).
Siis kyseessä on se isompi jäähdytin - orkkiksena 893 121 251S. Kaikki vinkit on hetkellä tervetulleita, kun aamulla joutuu kuitenkin aloittamaan sen etsinnän.
Jotain hyvääkin hommassa on - nimittäin sai juuri ennen sitä tankin täyteen eikä se putki hajonnut täydessä vauhdissa...
Comment