Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ohjaustehostimen säiliön sihdin irroitus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ohjaustehostimen säiliön sihdin irroitus

Ongelma on kaikessa yksinkertaisuudessa se, etten saa ohjaustehostimen öljysäiliöstä sihtiä irti. Tarkoitus olisi tyhjentää säiliö ja vaihtaa öljyt, mutta en saa imettyä säiliötä tyhjäksi kun sihti on tiellä.

Säiliön ja sihdin välillä näyttäisi olevat jonkinlaiset boorit, mutta vaikka kuinka olen yrittänyt painella ja pyöritellä sihtiä eri asentoihin, se ei suostu nousemaan pois. Olen jo jonkin aikaa taistellut tuon kanssa mutta näillä käsillä se ei lähtenyt irti..meinaa vähän syljettää..;)

Jos joku tietää miten sen saa irti niin olisi kiitollinen neuvoista.

Auto a6 4f 2007 3,0 tdi (ASB)

Itse olen luovuttanut kyseisen sihdin ääressä, rupesi tuntumaan siltä että säiliö on paskana ennen kuin sihti on irti.

Imase sieltä sen mitä lähtee ja lisää tavaraa, käytä autoa ja ime taas. Toista jonkin aikaa niin on suurin osa nesteistä on vaihdettu.

Comment

Sitä sihtiä ei ehkä ole tarkoitettu irroitettavaksi, ainakaan helposti, tai ehjänä. Siinä on sivuissa kynnet mitkä loksahtavat paikoilleen säiliön röörin alle. Ja noihin ei oikein pääse käsiksi, ainakaan molempiin yhtä aikaa. Lisäksi sihdissä on alla jousi mikä painaa tuota voimalla koko ajan ylöspäin säiliön reunaan. Helpommin saa säiliön tyhjennettyä ottamalla sen irti letkuista ja pöydälle, mutta tuo jousimekanismi saattaa hieman estää nesteen vapaata kulkua että sitä pitää ehkä sörkkiä.

Comment

Ok. Kiitos avusta, eipähän tarvii enää taistella tuon kanssa.

Comment

Working...
        X