Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Sisempi vetonivel ehtoopuolella?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Sisempi vetonivel ehtoopuolella?

Oiskohan mun diagnoosi oikeeseen osuva ollenkaan? Oireet siis seuraavanlaiset:

- Pakituksen jälkeen kun tulee taas vetoa eteenpäin kuuluu klunk
    - jos automaatti sattuu vaihtamaan ylämäessä tai rasituksessa vaihdetta juuri sillä hetkellä kun olen himmannut vetoa kuuluu sama klunk.

Pyörittelin tota pyörääkin pikasesti jarrujen herkistelyn yhteydessä ja totesin, että aika paljon heijailee eestaas. Sisemmällä nivelellä lienee ajettu kaikki mittarissa olevat 722tkm. Ulompi nivel on kunnossa, koska olen vastikään vaihtanut molemmat ulommat suojakumit sekä rasvannut nivelet ja ne näyttivät molemmin puolin vielä ihan hyviltä.

Mielipiteitä, kokemuksia, kommentteja? Kaikki kelpaa.

Mulla ainakin C4:ssä takana kolkatti sisempi vetonivel erityisesti kaartaessa. Ajettu 452 tkm. Kaikki seitsemän muuta ovat vielä alkuperäisä. Nivel ei ollut varsinaisesti kuiva, mutta hieman jo väljistynyt ja kuulat olivat kaikki mattapintaisia ja karheita. En saanut selvyyttä vikaan muuten kuin irrottamalla vetoakselin kokonaan ja tutkimalla ruuvipenkissä välyksiä. Kardaanin vastaavan näköiset vakionopeusnivelet taasen kilkattivat ollessaan ehtoopuolella.

Comment

Working...
    X