Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kampikammion tuuletuskaasut kabiiniin.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kampikammion tuuletuskaasut kabiiniin.

Olen tässä ihmetellyt mistä moiset kaasut tulee auton sisälle. Kun moottori lämpeää, niin alkaa tulla sellanen huohotusilmojen katku sisälle, onko huohotinjärjesstelmässä jokin vuoto vai mistä johtuu?

Mahtaako valua öljyä esim. venakopan tiivisteestä pakosarjalle, joka aiheuttaa käryn?

Comment

Mahdollisesti huohotinongelma, tuttu tilanne 1,8T:n omistajille.
      Tästä korjaus sarja:
      http://speed-autoteile.fi/index.php?...product_id=404

Comment

Käykö ja vetääkö moottori niin ku pitääkin?

Comment

Mottori toimii hyvin, mutta tosiaan kun lämpenee niin pukkaa höyryjä sisään, epäilen jotain huohotinputken halkeamaa...mutta auto kun on mulle aivan outo, niin en osaa arvata muuta...

Comment

Tällä ajoin sitä takaa että jos huohotin on todellakin pois hyvästä niin kyllä sen mun mielestä pitäs moottorin käynnis näkyä ja tuntua. Koitas kattoa taskulampulla sinne imusarjan alle, moottorin kylkeen näkyykö sielä sotkua.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja horch Näytä viesti
              Tällä ajoin sitä takaa että jos huohotin on todellakin pois hyvästä niin kyllä sen mun mielestä pitäs moottorin käynnis näkyä ja tuntua.
              Ei vältämättä.
              Kävin dynopenkissä rikkinäisellä huohotin putkella ja kaikki hepat löytyi ja vääntökin ok.
              Ihmettelin kun kesällä liikennevaloissa haisi ja öljynkulutus nousi.
              Korjauksen jälkeen jopa öljynkulutus laski.

Comment

Ilmeisesti öljynkulutus on todella pieni, ei näy tikussa että öljymäärä olis laskenut, mutta pitää katella noi letkut onko niissä vuotoja.

Comment

Working...
                X