Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Jakopään huolto Audi A6 C5

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Jakopään huolto Audi A6 C5

    Hei!
    Autoon Audi A6 2.4 V6 30V Tiptronic -98 täytyisi tehdä jakopääremppa lähiaikoina.
    Jos joku on ostanut osat itse, niin vois listata tänne, että mitä osia kaikenkaikkiaan siihen meni. Motonet ja tarviketori ois tuossa aika lähellä, niin hakisin osat sieltä itse ja roudaisin ne korjaamolle audin mukana.

    #2
    Jakohihna.
    Kaikki rullat.
    Kiristin elementti.
    Dampperin pultit.
    Vesipumppu.
    Termari.
    Moniurahihna.
    Moniurahihnan kiristin varmuudeksi jos on väsähtänyt.
    Jos korjaamo irroittaa nokkapyörät, niin niiden pultit.

    Siinä kai se peruslista.

    Comment


    • #3
      Ja sitten vielä kannattaa myös varautua hihnapyörien vaihtoon on meinaan aika menevää tavaraa ainakin meidän korjaamolla. Nuita jakopään osia kun on vertailtu niin ei juuri alkuperäisten ja tarvike osien hinnoissa ole eroa.

      Comment


      • #4
        Kiitosta nopeasta vastauksesta! Pitääpäs mennä varaosatiskille tuon listan kanssa ja alkaa vertailemaan hintoja :)

        Comment


        • #5
          Audi A6 2.4 V6 30V Tiptronic. 121kW -98.

          Tuli nyt teetettyä audiin se jakopäänhuolto.
          Meinasivat liikkeessä, etteivät anna takuuta, jos käyn itse hakemassa osat ja he asentelisivat ne,
          joten päätin ottaa ne liikkeen kautta vuoden takuun kera. Korjaamo oli uusissa tiloissa toimiva
          Atoy autohuolto Alppilassa Oulussa ja korjauksen ajaksi sai sijaisauton tilalle.


          Tässäpäs lista ja osien hinta mitä siihen meni kaiken kaikkiaan:


          85-3160 Vesipumppu 63.68€
          530017810 Jakop. sarja vag V6 97-05 170.71€
          6PK1880 Micro-v-hihna 36.53€
          7.3258 Lämpötil. anturi 059919501 32,54€
          5902.87J Term+tiiv.vw 26,55€
          Maxlifecool. Valvoline jääh.neste 25,20€
          Ptlisä Pientarvikelisä 7,99€

          Työt 410,80€


          YHTEENSÄ: 774€

          Comment


            #6
            Ja ei voinut laittaa topicin jatkoksi...? http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...t=88898&page=2


            Ja edittiä.... Katoin taas liian nopeasti ja luulin että aloitit täysin uuden aiheen vain ilmoittaaksesi hinnat..

            Comment

            Working...
            X