Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Suuttimien ultraäänipesusta

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Suuttimien ultraäänipesusta

Olisi tarkoitus pestä suuttimet, mutta unohdin viikolla kysyä alan liikkeistä seuraavaa.

Voiko suuttimet (deka 630) upottaa kokonaan pesuveteen vai miten ne pitäs pestä.
    Ajettelin "upottaa" kyljelleen siten, että liitin jää pinnalle ja availla siitä suutinta samalla.
    Viimeksi muokannut Marko77; 29.4.2012, 12:48.

sillainha ne voip pestä juu. ei kannata matalaohm suuttimia ajaa kauaa 12V syötöllä, kun se kela polttaa sisuskalut paskaksi..

muista ottaa suihkusuuttimen tulopuolen sihti/suodatin irti että pesusta olisi oikeasti jotain hyötyä.

pesun jälkeen paineilmaa suuttimesta läpi (samalla kela aktivoiden) että saa veden haneen, ja tämän jälkeen crc:tä tms suutin täyteen ja ajaa sen samallalailla suuttimen läpi paineilmalla.. tämä siksi etteivät ruostu jumiin.

Comment

Kiitokset vinkeistä. Kuinkahan kauan pitäs pestä ? Ajatus oli 9V patterilla availla.
      Viimeksi muokannut Marko77; 29.4.2012, 13:07.

Comment

ite oon ajanu 340sek syklit per suutin, eli maksimit mitä kone antaa per ajastus.

Comment

Jaksaakohan tuolla patterilla avata suutinta, epäilen että ei. Tai ei ainakaan kovin kauaa. Itse laittaisin 12 voltin virtalähteen, niin saa suuttimen kunnolla auki.

Comment

Kyllä se jaksaa avata. Mites tuon sihdin/suodattimen saa irti? Aika kiinteän näköinen paketti tulopäästä.

Comment

ruuvilla niitä ite oon ottanu irti..

wronic tms teräväpäinen ruuvi jonkinverta suodattimen sisälle, sitten ruuvinkannasta ruuvipenkkiin kiinni ja jollain kampeaa suuttimen irti. ei saa helpolla rikki kunhan on varovainen.

kokemus opettaa että kannattaa varata suodatin tai pari varalle tahi harjotella jollain vanhalla resusuuttimella jos tätä ei oo koskaan aikaisemmin tehnyt..

suodattimen saa painettua sitten ruuvipenkissä takaisin, kunhan laittaa jonkun holkin sinne ulostuloaukon puolelle - ettei siis paina suuttimen kärkeä paskaksi kun temuaa suodatinta paikalleen.

Comment

Working...
              X