Moi.
Kyseessä Audi A6 1.8T AEB koneella. VAG-COM antoi vikakoodeina moottorin lämpötila-anturin ja N75 venttiilin. Vaihdoin uuden N75 venttiilin niin heräsi taas turbo eloon, mutta tänään vaihdoin lämpötila-anturin, huononi käynti ja toiminta entisestään.
Uudella moottorin lämpötila-anturilla, alkoi turbosta kuulumaan pientä "suhinan" kaltaista ääntä, välissä kone vääntää todella hyvin, jopa ihmeellisen hyvin ja välissä turbo ei ole pelissä ollenkaan. Voisiko uusi lämpötila-anturi (tarvike!!) vaikuttaa N75 venttiilin toimintaan? Paras vääntö siinä 60-75'c paikkeilla.
Autossa myös öljylämmöt koholla, siinä 90'c paikkeilla, normaalia??
Voiko lambda tai MAF vaikuttaa tuollaiseen? Saako niitä VAG-COMilla jotenkin tarkistettua, lambdan arvoja tms.?
Kyseessä Audi A6 1.8T AEB koneella. VAG-COM antoi vikakoodeina moottorin lämpötila-anturin ja N75 venttiilin. Vaihdoin uuden N75 venttiilin niin heräsi taas turbo eloon, mutta tänään vaihdoin lämpötila-anturin, huononi käynti ja toiminta entisestään.
Uudella moottorin lämpötila-anturilla, alkoi turbosta kuulumaan pientä "suhinan" kaltaista ääntä, välissä kone vääntää todella hyvin, jopa ihmeellisen hyvin ja välissä turbo ei ole pelissä ollenkaan. Voisiko uusi lämpötila-anturi (tarvike!!) vaikuttaa N75 venttiilin toimintaan? Paras vääntö siinä 60-75'c paikkeilla.
Autossa myös öljylämmöt koholla, siinä 90'c paikkeilla, normaalia??
Voiko lambda tai MAF vaikuttaa tuollaiseen? Saako niitä VAG-COMilla jotenkin tarkistettua, lambdan arvoja tms.?