Koitin hiukan söötsätäkkin mutta ihan samanlaista en löytänyt. Eli, ajossa lämmöt 90 astetta, pysäyttää ja sammuttaa koneen, 10 min. päästä n.100 astetta. Laskee kyllä heti kun lähtee uudestaan ajamaan. Vesipumpun voisi näin ollen olettaa olevan ehjä. Visko tod.näk. rikki koska se ei jäykisty yhtään vaikka lämmöt on korkealla.
Toinen juttu, samankaltainen aihe. Ilmastointi päällä lauhduttimen kenno lämpiää todella paljon ja flekti ei lähde päälle. Voiko testata jotenkin kotikonstilla? Esim. johdot yhteen tms. Missä sijaitsee anturi, mikä määrää tuon sähköflektin toimintaa?
Toinen juttu, samankaltainen aihe. Ilmastointi päällä lauhduttimen kenno lämpiää todella paljon ja flekti ei lähde päälle. Voiko testata jotenkin kotikonstilla? Esim. johdot yhteen tms. Missä sijaitsee anturi, mikä määrää tuon sähköflektin toimintaa?
Comment