Audilta on näköjään tullut ohjeet ainakin Audi Centerille, kuinka asia korjataan. Koskee siis autoja, jotka käyttävät tuota FSI konetta, jossa vielä oli laihaseostoiminto (eli ainoastaan A3:a on myyty Suomessa sillä koneella), eli Sportbackin omistajia ei.
Itselläni menee syyskuun puolivälissä kone avattavaksi, ja sieltä vaihdetaan ainakin venttiilinnostimet (tai vastaavat) ja tiivisteet, joiden on väitetty olleen tuo syy. Samoin takuu sitten jatkuu pidemmälle katalysaattorin ja lambdan suhteen, mutta eivät ainakaan itselläni ole vielä mitään merkkejä kuolevaisuudesta näyttäneet.
Mutta näin, kannattaa viedä takuuseen, jos moinen moottori löytyy. Sportbackeissa on eri kone ja siinä moista ei ainakaan tuosta syystä pitäisi esiintyä.
Itselläni menee syyskuun puolivälissä kone avattavaksi, ja sieltä vaihdetaan ainakin venttiilinnostimet (tai vastaavat) ja tiivisteet, joiden on väitetty olleen tuo syy. Samoin takuu sitten jatkuu pidemmälle katalysaattorin ja lambdan suhteen, mutta eivät ainakaan itselläni ole vielä mitään merkkejä kuolevaisuudesta näyttäneet.
Mutta näin, kannattaa viedä takuuseen, jos moinen moottori löytyy. Sportbackeissa on eri kone ja siinä moista ei ainakaan tuosta syystä pitäisi esiintyä.
Comment