Moikka.
Löysin hyvin vastaavanlaisia tapahtumia ko ongelmaan mut en suoranaista vastausta, eli tiptronic puoli ei sano mitään ku laittaa kepin tippi puolelle..??
Automaatti puolella kaikki toimii eli nrot vaihtuu näytös ja sitä rataa.. Tippipuolelle ku kääntää nii pysyy normisti se d päällä.. you know..
No mut asiaan:
Eli mikä siellä kepinjuuressa tunnistaa et tippi menee päälle (kytkin jooo) mut mis se mahtanee sijaita ku lampulla en ihan het löytäny: toisekseen mitä virkaa sillä magneetilla joka kumimatos Kiinni ja onko mitä virkaa niil 3:lla muoviläpyskällä jotka ovat siin kumimatos kiinni.. Itellä kaikki palasina siis läpyskät..
Voisko toi vaikuttaa toimintaan... Mut joka tapauksessa ongelma korjaantus jos tietäisin et mikä tunnistaa kepis et tippi menee päälle :)
Ja kyseessähän oli v6 eikä v8 :)
No mut joo
Löysin hyvin vastaavanlaisia tapahtumia ko ongelmaan mut en suoranaista vastausta, eli tiptronic puoli ei sano mitään ku laittaa kepin tippi puolelle..??
Automaatti puolella kaikki toimii eli nrot vaihtuu näytös ja sitä rataa.. Tippipuolelle ku kääntää nii pysyy normisti se d päällä.. you know..
No mut asiaan:
Eli mikä siellä kepinjuuressa tunnistaa et tippi menee päälle (kytkin jooo) mut mis se mahtanee sijaita ku lampulla en ihan het löytäny: toisekseen mitä virkaa sillä magneetilla joka kumimatos Kiinni ja onko mitä virkaa niil 3:lla muoviläpyskällä jotka ovat siin kumimatos kiinni.. Itellä kaikki palasina siis läpyskät..
Voisko toi vaikuttaa toimintaan... Mut joka tapauksessa ongelma korjaantus jos tietäisin et mikä tunnistaa kepis et tippi menee päälle :)
Ja kyseessähän oli v6 eikä v8 :)
No mut joo
Comment