A6 1,8t -03 (AWT). Ilmeisesti jakoketjun kiristi hiljalleen löystynyt, koska pitää pientä rallatusta (vuoden aikana hieman lisääntynyt ääni). Ainakin kuvittelen, että olisi jakoketju. Korjaus: tarkoitan nokkaketjua...
Nyt VCDS katselin noita arvoja ja havaitsin, että Ingnition angle: vaihteluväli pitäisi olla 0-12 astetta.
Tyhjäkäynnillä on noin 6-9 astetaa ja vähänkin lisättäessä kieroksia muuttuu lähes 30 asteeseen.
Voisiko tämä johtua löysästä nokkaketjusta vai onko normaalia? Joko olisi syytä alkaa kiristimen ja ketjun vaihtoon. Mistä saisi osat edullisesti?
Nyt VCDS katselin noita arvoja ja havaitsin, että Ingnition angle: vaihteluväli pitäisi olla 0-12 astetta.
Tyhjäkäynnillä on noin 6-9 astetaa ja vähänkin lisättäessä kieroksia muuttuu lähes 30 asteeseen.
Voisiko tämä johtua löysästä nokkaketjusta vai onko normaalia? Joko olisi syytä alkaa kiristimen ja ketjun vaihtoon. Mistä saisi osat edullisesti?
Comment