kun kerran kiinnostusta on niin pannaan mieluummin kaikkien nähtäville. biturboon käyviä suuttimia spekseineen netistä pikasesti etsittynä.
toimiviksi todettuja on:
rs4 suuttimet oikein päin suunnattuna 480cc/min @4bar 16 078 103 385K
green tops (ford motorsport #42lbs) 508cc/min @4bar 0 280 150 558
blue tops (Ford #36) 488cc/min @ 5bar http://www.gnttype.org/techarea/pict...tors/36lb.html
rs2 370cc@3.0bar Audi: 034 906 031 F Bosch:0 280 150 984
sitten jotku käyttää racetronixin #36 suuttimia ja varmasti löytyy vastaavia muitakin.
greentopit on kaikkein eniten käytettyjä jenkeissä koska ne ovat halvimmat ja niissä on eniten pelivaraa. eräs S4 omistaja täällä voi kommentoida jos haluaa/kautta lukee tän miten noi on toimineet nyt kun ne on olleet käytössä joka kelillä. blue topit kasteli kerran tulpat kun kone sammutettiin kaks kertaa peräkkäin kylmänä ja säädötkin oli persiillään. blue topit toimivat todennäköisesti paremmin paukkupakkasilla kuin greentopit ja jatkossa ei ole suuri kustannus siirtyä greentoppeihin ~200eur jos noi pienemmät ei riitä?
toimiviksi todettuja on:
rs4 suuttimet oikein päin suunnattuna 480cc/min @4bar 16 078 103 385K
green tops (ford motorsport #42lbs) 508cc/min @4bar 0 280 150 558
blue tops (Ford #36) 488cc/min @ 5bar http://www.gnttype.org/techarea/pict...tors/36lb.html
rs2 370cc@3.0bar Audi: 034 906 031 F Bosch:0 280 150 984
sitten jotku käyttää racetronixin #36 suuttimia ja varmasti löytyy vastaavia muitakin.
greentopit on kaikkein eniten käytettyjä jenkeissä koska ne ovat halvimmat ja niissä on eniten pelivaraa. eräs S4 omistaja täällä voi kommentoida jos haluaa/kautta lukee tän miten noi on toimineet nyt kun ne on olleet käytössä joka kelillä. blue topit kasteli kerran tulpat kun kone sammutettiin kaks kertaa peräkkäin kylmänä ja säädötkin oli persiillään. blue topit toimivat todennäköisesti paremmin paukkupakkasilla kuin greentopit ja jatkossa ei ole suuri kustannus siirtyä greentoppeihin ~200eur jos noi pienemmät ei riitä?
Comment