Kyseessä siis 1.8T audi mitä ei tunnu saavan pelaamaan normaalisti.
Vika ilmenee kun vedättää isommalla vaihteella autoa liikkeelle esimerkiksi 40km/h lähtee 3 vaihteella kiihdyttämään. Auto alkaa röötäämään joskus myös paukauttaa putkessa. Autosta löytyy karalan lastu myös osia vaihdettu mm: bypass, N75,ahtopaine solenoidi ja ahtoputket. Joskus ahdot saattaa pompata myös 1.5bar, mutta yleensä alkaa röötää siinä 0.5 tienoilla.
Itse olen miettinyt että vika olisi sytkä päätteessä, hukkaportissa, lastussa tai bensapumppuki käyny mielessä koska kävi joskus huollossa nii nakkasivat siihen jonku takaiskuventtiilin kuulemma liian korkeat bensapaineet mutta eikös lastuttaessa bensapaineita nosteta vai olenko ihan väärässä? Voisiko joku kertoa kokemuksen syvällä rintaäänellä mistä lähtis selvittämään vikaa, koska itse raapinut jos päänahkan verille ja puolet ikh hylsysatsista kartanolle. KIITOS!
Vika ilmenee kun vedättää isommalla vaihteella autoa liikkeelle esimerkiksi 40km/h lähtee 3 vaihteella kiihdyttämään. Auto alkaa röötäämään joskus myös paukauttaa putkessa. Autosta löytyy karalan lastu myös osia vaihdettu mm: bypass, N75,ahtopaine solenoidi ja ahtoputket. Joskus ahdot saattaa pompata myös 1.5bar, mutta yleensä alkaa röötää siinä 0.5 tienoilla.
Itse olen miettinyt että vika olisi sytkä päätteessä, hukkaportissa, lastussa tai bensapumppuki käyny mielessä koska kävi joskus huollossa nii nakkasivat siihen jonku takaiskuventtiilin kuulemma liian korkeat bensapaineet mutta eikös lastuttaessa bensapaineita nosteta vai olenko ihan väärässä? Voisiko joku kertoa kokemuksen syvällä rintaäänellä mistä lähtis selvittämään vikaa, koska itse raapinut jos päänahkan verille ja puolet ikh hylsysatsista kartanolle. KIITOS!
Comment