Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 100 vm94 2.3 moniurahihnan kiristin

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi 100 vm94 2.3 moniurahihnan kiristin

Olen tuohon autoon tekemässä jakopään remppaa,mutta kun ei tuota moniurahihnan kristintä tahdo löytyä mistään.

Audilta varmaankin saa ja maksat itsesi kipeäksi, mutta ei sellaisiin ole varaa, jotenka löytyisikö täältä hivenen neuvoa asiaan????

Mulle tehtiin viime viikolla jakopääremppa ja puuttu jakopääsetistä minkä tilasin niin "hydraulikiristin". asentaja kävi hakeen marmorilta osan ja se makso 130 euroa.

Comment

Ääntääkö moniurahihnan kiristiin siis?

Comment

11.04.2012, 18:00

--------------------------------------------------------------------------------

Ääntääkö moniurahihnan kiristiin siis?

-------------------------------------------------------------------------------
        Mielestäni ei. Olen vain tottunut siihen, että kun jakopäähän tehdään remppa niin vaihdetaan kristimet myöskin.
        Viimeksi muokannut topfox; 12.4.2012, 09:19. Perustelu: Unohtui lainata teksti mukaan

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja fener Näytä viesti
          Mulle tehtiin viime viikolla jakopääremppa ja puuttu jakopääsetistä minkä tilasin niin "hydraulikiristin". asentaja kävi hakeen marmorilta osan ja se makso 130 euroa.
          Hinta ei paha, mutta mistä hän haki sen, niin ei sano minulle mitään. :)

Comment

Marmori on merkkiliike.

Comment

Tuo moniurankiristin on kyllä niin helpossa paikassa, että jättäisin vaihtamatta, jos se hiljainen on.

Comment

tere
                kokeile löytyykö tuolta http://www.mister-auto.fi
                sieltä löytyi ainakin 2.8 v6 quattroon apulaitehihnan kiristimet ja jakohihnasarja edullisesti

Comment

Working...
                X