Huomasin tuossa että toinen vetarin stefa vuotaa perästä. Onko hankala vaihtaa? Ilmeisesti vetari lähtee nykäsemällä irti kun purkaa eka vähän pyörän tuentaa? Pitääkö perä tyhjentää ensin öljystä? Onko proput 16 kantasella tähtiavaimella, kun en muistanu kattoo?
Samalla huomasin että samanpuolen vetarissa on pitkittäis välystä se 3cm, eli siis akselista kun ottaa kiinni niin pystyy heiluttelee vetaria niin että murroksen kumit joustaa, toisella puolella on jämäkkä eikä liiku yhtään. Tietysti nivelten pitää liikkua joustojen mukana mutta miksi toinen liikkuu pitkittäin ja toinen ei? Kiertämällä siinä ei tunnu yhtään välystä. Onko nuo murrokset rikki siitä?
Joku klappi voimansiirrossa on kun tuntuu pehmeä tumpashdus varsinkin ykkösellä kun nopeesti nostaa kytkimen. Kakkosella kun kiihdyttää niin vaihdekeppi tärisee suht paljon joten vaihteiston kannatin kumit varmaan joutas vaihtoon myös.
Samalla huomasin että samanpuolen vetarissa on pitkittäis välystä se 3cm, eli siis akselista kun ottaa kiinni niin pystyy heiluttelee vetaria niin että murroksen kumit joustaa, toisella puolella on jämäkkä eikä liiku yhtään. Tietysti nivelten pitää liikkua joustojen mukana mutta miksi toinen liikkuu pitkittäin ja toinen ei? Kiertämällä siinä ei tunnu yhtään välystä. Onko nuo murrokset rikki siitä?
Joku klappi voimansiirrossa on kun tuntuu pehmeä tumpashdus varsinkin ykkösellä kun nopeesti nostaa kytkimen. Kakkosella kun kiihdyttää niin vaihdekeppi tärisee suht paljon joten vaihteiston kannatin kumit varmaan joutas vaihtoon myös.
Comment