VAG-COM antoi herjaa kaasuläpän perussäädöistä, joten irrotin kaasuläpälle tulevan putken ja putsasin p****t kaasuläpän ja sen reunan välistä. Tyhjäkäynti on nyt n. 800, joten onko se vakioarvo a3:lle vai pitäiskö sen olla suurempi? Kaasupolkimessa tuntuu selkeästi pieni "tyhjä alue" heti alussa, joten tekis mieli säätää samalla kaasuvaijeria..
Riittääkö muuten tuohon kaasuläpän putsaukseen pelkkä karstojen poisto jarrukliinerillä ja rätillä läpän ja reunojen välistä vai tarviiko samalla putsata jotain muitakin paikkoja. Entä tarviiko tuon operaation jälkeen tehdä sopeutusta? Ajattelin nimittäin huomenna kokeilla sitä ovet ja konepelti auki ja virrat päälle pariksi minuutiksi "sopeutusta"..
Riittääkö muuten tuohon kaasuläpän putsaukseen pelkkä karstojen poisto jarrukliinerillä ja rätillä läpän ja reunojen välistä vai tarviiko samalla putsata jotain muitakin paikkoja. Entä tarviiko tuon operaation jälkeen tehdä sopeutusta? Ajattelin nimittäin huomenna kokeilla sitä ovet ja konepelti auki ja virrat päälle pariksi minuutiksi "sopeutusta"..
Comment