No näinhän se menee. Kyllä mua suuresti ihmetyttää, miten tuon tasoisesta liikkeestä saa tuollaista palvelua. Tosiaan itsekin lähestyin liikettä alkuun (3kk sitten) siinä toivossa, että asiat saataisiin ratkaistua järkevällä tavalla. Mutta mitään ei juurikaan tapahtunut, ei siellä asiakasta juurikaan kuunnella.
Onneksi sitä saa jokainen valita, mistä autonsa ostaa. Selvää on se, etten itse ainakaan osta toista ko. liikkeestä. Olen kyllä valmis maksamaan hyvästä palvelusta, jos hommat toimii. Olisin ollut valmis ostamaan ko. liikkeestä seuraavankin n. 50.000e auton muutaman vuoden kuluttua, jos hommat olisi menneet hyvin. Olen ehkä yksi asiakas suuressa valtameressä, mutta entäs sitten kun niitä alkaa pikkuhiljaa kerääntyä.
Ja antaa poikien lukea, jos siltä tuntuu. Ei se minua juuri hetkauta. Mulle on aika sama, mitä mieltä ne meikäläisestä on. En minä siinä juuri menetä, ostetaan autot muualta ja korjataan niitä muualla. Liike menettää taas yhden maksavan asiakkaan, mutta kai niillä sitten menee niin hyvin, että niillä on varaa valita ne asiakkaat.
Onko täysin poissuljettu vaihtoehto, että olisinkin kirjoittanut että "Hieno liike. Maksavaa asiakasta tosiaan kunnioitetaan tasavertaisena ihmisenä, ja hommat saadaan sujuvasti hoidettua. Itse vaihtoautopäällikkökin tuntui todella reilulta ja asialliselta kaverilta. On ilo asioida tällaisessa liikkeessä myös jatkossa."
Eiköhän näihin voi jokainen itse aika lailla vaikuttaa.
Onneksi sitä saa jokainen valita, mistä autonsa ostaa. Selvää on se, etten itse ainakaan osta toista ko. liikkeestä. Olen kyllä valmis maksamaan hyvästä palvelusta, jos hommat toimii. Olisin ollut valmis ostamaan ko. liikkeestä seuraavankin n. 50.000e auton muutaman vuoden kuluttua, jos hommat olisi menneet hyvin. Olen ehkä yksi asiakas suuressa valtameressä, mutta entäs sitten kun niitä alkaa pikkuhiljaa kerääntyä.
Ja antaa poikien lukea, jos siltä tuntuu. Ei se minua juuri hetkauta. Mulle on aika sama, mitä mieltä ne meikäläisestä on. En minä siinä juuri menetä, ostetaan autot muualta ja korjataan niitä muualla. Liike menettää taas yhden maksavan asiakkaan, mutta kai niillä sitten menee niin hyvin, että niillä on varaa valita ne asiakkaat.
Onko täysin poissuljettu vaihtoehto, että olisinkin kirjoittanut että "Hieno liike. Maksavaa asiakasta tosiaan kunnioitetaan tasavertaisena ihmisenä, ja hommat saadaan sujuvasti hoidettua. Itse vaihtoautopäällikkökin tuntui todella reilulta ja asialliselta kaverilta. On ilo asioida tällaisessa liikkeessä myös jatkossa."
Eiköhän näihin voi jokainen itse aika lailla vaikuttaa.
Comment