Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Startin vaihto A4 2.8 -97?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Startin vaihto A4 2.8 -97?

    Elikkäs auto on a4 2.8 quattro -97 ja ongelmana olisi startin vaihto.!
    Osaisikos joku kertoa aloittelevalle audistille miten toi operaatio menee (ylhäältä vai alhaalta), Mitä pitäis purkaa edestä pois?

  • #2
    Eiköhän se alakautta ole helpoin. Ei nyt itelläkään hirveesti kokemusta. Omaan vaihdoin alakautta eikä tarvinnut mitään ottaa edestä pois. Vähän sormi näppäryyttä ja kunnon työkalut niin homma onnistu. Ja tietenki rautaset hermot.

    Comment


    • #3
      Rautaset hermot iteltä kyllä puuttuu, mutta eiköhän ne "muutaman asennus kaljan" juotua pysy aisoissa xD. Täytyypi yrittää sitten alakautta mennä sinne tänään.

      Comment


      • #4
        Itellä oli vittumaisesti pultit kiinni siellä. Ei kannata väätää kierteitä paskaks, vvähän suihkutella kamaa sinne ja kolautella vähä niitä irti. Niin paljo hiekkaa ja vettä lentänny sinne et ruostunu kiinni.

        Comment


        • #5
          En tiedä onko tuo nyt samanlainen kun b5 s4, mutta siinä joutu purkaa keulaa ja laturia pois edestä.

          Comment


          • #6
            Eihän tuonne pääse käsiksi tosiaan ilman että sen laturin nykäsee tieltä =/ Huomiselle meni kyllä nyt tämä parkkipaikka jobi =)

            Comment


            • #7
              Minulta pitäisi löytyy kotoota korjausopas ko. autolle/moottorille, mikäli tulee tarpeeseen saada pientä avustusta.
              Voisinkin myöhemmin yrittää katsoa josko tuohon on mitään helppoo kikkaa irrottaa startti.

              Comment


              • #8
                Joo se voisi olla ihan hyvä, tuleviakin startin vaihtajia ajetellen =). Ei löytynyt topicia millään haulla tästä aiheesta.

                Comment


                • #9
                  Nyt jäi sitten hanke syylärin irroitus vaiheeseen..Onko tuo monellakin mutterilla kiinni vai letkuilla vaan?

                  Comment


                    #10
                    Miksi irroitat syyläriä? Irroita etukehikko syyläreineen kaikkineen. Syyläri on kiinni yläpuolelta mustilla muovitapeilla, nosta ne ylös niin se lähtee irti eteen-ylös kunhan letkut ovat irti.

                    Comment


                    • #11
                      joo keula on jo irti, mutta ongelma heräsi sen startin toisen pultin kanssa joka näkyy vain renkaan takaa..Ei mahdu lenkki eikä hylsy..

                      Comment


                      • #12
                        Tarpeeks pienen räikän kun kävi kipasemassa ni kyllähän startti irti lähti, nyt olisi edessä enään kasaaminen 8)

                        Comment


                        • #13
                          Nyt on sitten 2 eri starttia
                          0001 108 174

                          0001 108 113

                          Samoihin autoihin mutta erivuotisiin
                          Onnistuiskohan noitten kesken sisustan vaihdot?

                          Comment

                          Working...
                          X