Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

80 2.0E -94 CO-arvo korkea

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Voisko se sininen lämpötila-anturi sekoilla ja väittää konetta koko ajan kylmäksi-> lämpimälle koneelle liian rikas seos ja päästöt pielessä? Tämän ketjun alkupäässä oli siitä puhetta.

    Comment


    • #32
      eli tämmösiä löytyi lapusta

      joutokäynti:
      *CO% 099
      *HCppm 142
      CO2% 13,5
      02% 1,24


      korotettu:
      *CO% 1.49
      *HCppm 162
      CO2%13,5
      02% 1,02
      lambda 1,001

      *-merkityt oli ympyröity

      selventikö yhtään tilannetta? tosiaan auto toimii muuten tosi hyvin ajossa,ei sammu eikä nyhdä yhtään! kylmänä käynnistyy mut lämpimänä ei,eikä ne päästöt mene katsastuksesta läpi

      Comment


      • #33
        eli nuo edelliset oli ensimmäiset arvot,
        jonka jälkeen on vaihdettu katalysaattori!
        eli nämä uudet;

        joutokäynti:
        CO% 006
        *HCppm 236
        CO2% 14,1
        02% 1,11

        korotettu:
        *CO% 0,58
        *HCppm 314
        CO2% 13,4
        02% 1,6
        *lambda 1,050

        *-merkityt oli ympyröity



        ja tämän jälkeen on vaihdettu tulpat ja suuttimen puhdistusaine laitettu,sen jälkeen ei ole uusia päästöjä käyty hakemassa

        Comment


        • #34
          Lähtisin siitä käynnistysongelmasta liikkeelle. Lämpötila-anturille kun löytyisi vastusarvot, niin senhän voisi yleismittarilla mitata. Kun koneen saa ensin toimimaan kunnolla, niin sitten vasta kannattaa alkaa ihmettelemään sen hönkimiä päästöarvoja.

          Comment


          • #35
            Tuollahan on viestissa nro 8 noi vastusarvot graafisena, siitä vaan mittari kouraan ja mittailemaan. Jos ei oo mittaria niin voisi lämpimällä koneella kokeilla nypätä kylmäkäynnistyssuuttimelta (?) sähköjohdon irti ja startata. Tarkempi sijainti on neuvottu viestin nro 30 linkin takaa aukeavan ketjun lopussa.

            Comment

            Working...
            X