Voisko se sininen lämpötila-anturi sekoilla ja väittää konetta koko ajan kylmäksi-> lämpimälle koneelle liian rikas seos ja päästöt pielessä? Tämän ketjun alkupäässä oli siitä puhetta.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
80 2.0E -94 CO-arvo korkea
Collapse
X
-
eli tämmösiä löytyi lapusta
joutokäynti:
*CO% 099
*HCppm 142
CO2% 13,5
02% 1,24
korotettu:
*CO% 1.49
*HCppm 162
CO2%13,5
02% 1,02
lambda 1,001
*-merkityt oli ympyröity
selventikö yhtään tilannetta? tosiaan auto toimii muuten tosi hyvin ajossa,ei sammu eikä nyhdä yhtään! kylmänä käynnistyy mut lämpimänä ei,eikä ne päästöt mene katsastuksesta läpi
Comment
-
eli nuo edelliset oli ensimmäiset arvot,
jonka jälkeen on vaihdettu katalysaattori!
eli nämä uudet;
joutokäynti:
CO% 006
*HCppm 236
CO2% 14,1
02% 1,11
korotettu:
*CO% 0,58
*HCppm 314
CO2% 13,4
02% 1,6
*lambda 1,050
*-merkityt oli ympyröity
ja tämän jälkeen on vaihdettu tulpat ja suuttimen puhdistusaine laitettu,sen jälkeen ei ole uusia päästöjä käyty hakemassa
Comment
-
Tuollahan on viestissa nro 8 noi vastusarvot graafisena, siitä vaan mittari kouraan ja mittailemaan. Jos ei oo mittaria niin voisi lämpimällä koneella kokeilla nypätä kylmäkäynnistyssuuttimelta (?) sähköjohdon irti ja startata. Tarkempi sijainti on neuvottu viestin nro 30 linkin takaa aukeavan ketjun lopussa.
Comment
Comment