Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1 ja 2 vaihde jäykkiä.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 1 ja 2 vaihde jäykkiä.

malli: a4 2.0 2001

Olen ostamassa kyseistä autoa, ja kysyisin pikaisesti.

1ja2 vaihde hieman jäykkiä, Onko muilla ollut ? vai onko normaalia :D ???!

Jäykkiä kaikkisa tilanteissa, niin että joutuu oikeasti voimaa käyttämään että saa päälle?

Comment

liikkuessa. kävin koe ajamassa sitä autoa.. muut vaihteet menee kivasti, eikä mitään muuta ole (luistoa tms)

Comment

mulla sama ongelma kylmällä kelillä ja kun auto on kylmä ja välillä lämpimänäkin ykkösvaihteella. autona siis 1998 vuoden A4. Mistähän tuo vois johtua vai onko jokin ominaisvika?

Comment

Myyjä sanoin mulle että sillä on talvisin ollu sama, mutta kesäsin vika häviää.. voisiko kyseessä olla väärät öljyt ?

Comment

kalsket: Ei nyt niin jäykkiä xD

Comment

Tuossa tapauksessa vois hyvinkin tointua hyvillä synteettisillä öljyillä askissa, esim. nämä

Comment

kumminkin olen nyt ostamassa huomenna autoa.. 150000 vasta mittarissa, ja hyvällä hinnalla saan, myös kuntoturvan saan, testaan öljyen vaihtoa :) kiitos kalsket!

Comment

mistähän tuo vois johtua että kylmänä, varsinkin pakkasilla ei tuo ykkös vaihde meinaa millään mennä sisään liikkeessä? lämmetessä toimii taas normaalisti..

Comment

Aikasemmassa autossa esiintyi samanlaista ominaisuutta. Vika lieveni huomattavasti vaihdettuani laatikon öljyt. Kesällä ei juuri mitään sanomista, mutta pakkasilla oli aavistuksen kankea 1 ja 2 vaihde.

Comment

Taitaa olla tyyppivika, mullakin 1 vaihe vähän jäykkä, 2 vaihe huomattavasti enempi jäykkä, siis kylmänä. Kokeilin 3 eri öljyä, Castrol, Mobil ja Redline, mutta ei ole huomattavaa eroa. Castrolilla lämpimänä kuuluva " ujellus " on vähän hiljaisempaa. a4 b5 1.8 vapari vm 97 ajettu 217000 km.

Comment

Working...
                      X